:(

Lillefrø15

Forumet er livet
Nå er det vist min tur til å blø:(. Er så redd her.. Hadde litt slim aktig tidligere i dag og nå etter jeg var på do blødde jeg friskt blod. Ikke veldig vondt, men murringer i livmoren.. Er litt redd, da kvalmen har mer eller mindre blitt borte siden fredag:(. Har ringt legevakt, men de sa jeg bare måtte kontakte fastlege i morgen... Hjelp:(. Bare gråter her:(

Termin: 14.januar 2015?❤️

:( krysser for at det bare er uskyldig <3

Huff så utrolig vondt opplevelse. Sender deg en klem og krysser fingrene for at det bare er uskyldig:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff så ubehagelig. Vi vil ikke ha noe blod!! :( Krysser alt jeg har for at det er uskyldige blødninger <3 Mange klemmer din veg <3

Du er jo så langt på veg, at jeg ville bestilt ultralyd i morgen! Så slipper du å gå rundt å tenke å bekymre deg.. Det er ikke noe godt :(

Uff, krysser fingrene for deg og håper det er en uskyldig blødning!!

Krysser fingrene for deg! Ikke no artig det der altså..:(

Mamma for første gang i des/jan <3

Du er i den perioden nå at det vokser litt igjen, så murringen kan være det også. Velger å tro det her selv. :)

Men jeg skjønner deg jo så godt, hadde selv friskt i dag tidlig, men det ga seg heldigvis :)
Men det er jo skummelt.

Krysser fingrene mine for deg også :)

Huffda,håper d bare er en uskyldig blødning..

Sender en klem❤️

❤️️Termin 4.januar❤️

Da jeg mistet hadde jeg veldig vondt. Tror de aller fleste får kraftige smerter når de mister(typ fosterstilling, sterke kramper). Det sies at om du blør uten de smertene så er det håp! Krysser fingrene for deg.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Takk for all tanke fra dere:). Heldigvis ikke blødd mer eller smerter. Men ringer Gyn i morgen og hører om jeg kan ta ul før fredag, da jeg har time❤️

Håper og tror det bare er uskyldig! Skjønner godt at du blir bekymra, jeg er også en av oss som driver og småblør litt av og til - liker det jo ikke! Så den linken var fin, synes jeg også ;), og som andre sier så er det sikkert null problem når du ikke har sterke smerter og masse blod! Lykke til, jeg krysser fingrene for deg!

Ja, det har ikke kommet noe mer eller smerter. Så velger å tro at alt er bra, selvom det har vært en natt med lite søvn.. Skal ringe Gyn uansett, så kan jeg roe meg litt ned:)

Klemmer :) Jeg tror det ordner seg! :)

Mars 2013 <3
Januar 2015? :D

Fikk time hos Gyn kl 15.10, så da får jeg mer svar.. Ligger rett ut på sofaen og prøver å være helt rolig..

Back
Topp