17 mai

Aco90

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
17 mai nærmer seg med storm skritt å jeg begynner å tenke på hvordan jeg kan skjule at jeg er gravid. Er jo alltid en del alkohol og mye spekemat :meh: noen gode tips?
 
17 mai nærmer seg med storm skritt å jeg begynner å tenke på hvordan jeg kan skjule at jeg er gravid. Er jo alltid en del alkohol og mye spekemat :meh: noen gode tips?
Si at du går på antibiotika og kan derfor ikke drikke alkohol. Angående spekemat kan du Sundt du har fått sår på tungen/munnskold og at det svir av saltet i spekematen i munn.
 
Inviter selv og bestem menyen! eller feir med en annen venninne som er gravid, og ta derfor hensyn til henne :angel8 Kjøp en flaske alkoholfri vin eller annen drikke, du får også tak i alkoholfri somersby, som ser helt vanlig ut. Spis ute på restaurant? fyll vin i glasset, sett deg nære barnefar slik at han diskré kan tømme glasset ditt. Eller skylle på jobb?

«Heldigvis» for meg har jeg jobb 18.mai, pluss vi skal feire med ett vennepar som venter barn. de vet også at jeg er gravid:)
 
Si at du går på antibiotika og kan derfor ikke drikke alkohol. Angående spekemat kan du Sundt du har fått sår på tungen/munnskold og at det svir av saltet i spekematen i munn.

De har nesten gått helt bort i fra at det er «farlig» å kombinere alkohol og antibiotika, hilsen sykepleier :laughing002
 
Si at du går på antibiotika og kan derfor ikke drikke alkohol. Angående spekemat kan du Sundt du har fått sår på tungen/munnskold og at det svir av saltet i spekematen i munn.
Takk :) da blir det en kraftig antibiotika som er unnskyldningen, så får jeg ta onico snus i en vanlig snus boks så får ingen mistanke :)
 
Inviter selv og bestem menyen! eller feir med en annen venninne som er gravid, og ta derfor hensyn til henne :angel8 Kjøp en flaske alkoholfri vin eller annen drikke, du får også tak i alkoholfri somersby, som ser helt vanlig ut. Spis ute på restaurant? fyll vin i glasset, sett deg nære barnefar slik at han diskré kan tømme glasset ditt. Eller skylle på jobb?

«Heldigvis» for meg har jeg jobb 18.mai, pluss vi skal feire med ett vennepar som venter barn. de vet også at jeg er gravid:)
Har desverre ingen jobb å skylde på, det enkleste blir antibiotika kur. Kjøper jeg alkoholfri så begynner plutselig andre å dele så blir det bare stress :woot:
 
Vi har heldigvis ingen tradisjon om å drikke alkohol på 17. mai og jeg liker ikke spekemat, så tror det skal gå greit å skjule det den dagen. Burde også passe inn i bunaden ettersom jeg bare er 4 + 1 i dag! :p

Men tror det blir vanskelig på jobb framover, vi har en del sosiale arrangement og jeg drikker som regel alltid. Jeg kommer til å skylde på lite søvn pga. treåringen, det er helt sant og alle vet vi sliter mye med søvn. Tror ikke det kommer noe drikkepress med den unnskyldningen.
 
Har to barn fra før, så for oss er 17.mai tog, is, pølse, leker og alt ungene måtte ønske. Så slipper heldigvis å tenke på unnskyldninger med alkohol den dagen :)

Eneste er at vi hadde tenkt å ordne med spekemat til middag, tror vi heller bare griller så vi slipper spørsmål :p

Ville nok bare skyldt på antibiotika om jeg hadde vært i den situasjonen. Enklest det, i stedet for å styre med alkoholfri drikke osv. Du får spise deg mett på eggerøre og potetsalat :p Evt. ta litt spekemat som mannen smugspiser fra din tallerken.
 
Last edited:
hehe antibiotika så er det bare Flagyl jeg kommer på og da har du vel Giardia eller noe slikt da :happy112
 
Jeg har en liten tass på 6 mnd, så får skjult det godt ved å være sammen med han:Heartblue hvis ikke så hadde jeg steppet opp som super tante og lånt meg noen tantebarn :hilarious:
 
Back
Topp