17.mai :)

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hva skal de små gå i?
Hva får de å spise?
Hvilke planer har dere for dagen?
:)
 
Snuppa skal ha kjolen fra 1 års fotografering. Pastell rosa blonde kjole, kjempe fin :)
Hun får 17 mai mat, dvs pølse og is :) Har nok med brødskive til henne i tillegg, for hun er ikke så altfor glad i pølse :) På kvelden skal vi grille, og da får hun det :)
Mannen skal ha ungene den dagen, for jeg sitter i 17 mai komite på skolen, så jeg skal jobbe hele dagen :)
 
Om vi skal markere dagen kryper han vel rundt i en strikket bunad, men kunne tenk meg å la dagen gå forbi i stillhet til han blir større. Har ingen familie i nærheten, og venner er opptatt med sitt.
 
Bunad. Pølsebrød.
Jeg er i 17.mai komiteen så mannen styrer me ungene.

På ettermiddagen skal vi på restaurant med hele familien :)
 
Festdrakt og den maten som blir servert der vi er :)
 
8000ff25a491075beb7e6ac619575048


Måtte teste antrekket i dag tidlig. Bare for å sjekke at det faktisk passer. Sånn at jeg kunne byttet i større/kjøpt nytt før stengetid i dag. Så dette blir antrekket.

Mat blir det vi får servert. Tror grillmat. Og sikkert noe is eller kake :)
 
8000ff25a491075beb7e6ac619575048


Måtte teste antrekket i dag tidlig. Bare for å sjekke at det faktisk passer. Sånn at jeg kunne byttet i større/kjøpt nytt før stengetid i dag. Så dette blir antrekket.

Mat blir det vi får servert. Tror grillmat. Og sikkert noe is eller kake :)
Så fin han er! :)
 
Her blir det nok bare en finere genser og bukse. ;) Gidder ikke kjøpe finklær til så små. :p Han sover fortsatt store deler av dagen uansett.

Jeg kommer ikke til å gi han is eller pølser. Jeg lager nok hjemmelaget is til han. :) Tenker å lage smoothie-is siden han elsker frukt!
Middag blir rømmegrøt og det får han. :) Aldri syntes at pølser er 17. mai mat likevel. Ikke oppvokst med det.
 
Back
Topp