17.mai

Jeg sikler veldig etter den blå bunaden som er kommet på name it, men syns også sånne navyblå matroskjoler er veldig fine.
 
Var så heldig å arve en nameit bunad etter nevøen min i riktig str så da blir det bunad på 17.mai og i konfirmasjon i mai :D
 
Har kjøpt dressbukse med hvit skjorte, vest og slips som mini skal bruke på bursdagen min og under bryllupsmiddagen vår i mai, så kanskje det blir den på 17 mai å. Har veldig lyst til å kjøpe matrosdress til han hvis jeg finner det, som han kan ha på 17 mai og navnefesten sin. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
 
Har kjøpt dressbukse med hvit skjorte, vest og slips som mini skal bruke på bursdagen min og under bryllupsmiddagen vår i mai, så kanskje det blir den på 17 mai å. Har veldig lyst til å kjøpe matrosdress til han hvis jeg finner det, som han kan ha på 17 mai og navnefesten sin. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
Mener jeg har sett det på Bare Barn (er ikke det en kjede?)
Vi skal ha navnefest den 14.mai og jeg er på jakt etter kjole. Så den blir nok brukt den 17 også.
 
Har kjøpt kjole og bolero som skal brukes på navnefest og 17.mai ❤️ Fra Pascal.
ImageUploadedByBV Forum1459258733.063889.jpgImageUploadedByBV Forum1459258740.478552.jpg
 
Back
Topp