17 mai menyen.

Vi pleier også ofte å grille :) her er rømmegrøt med spekemat noe som spises på lørdager (som en klatt oppå risengrynsgrøten), og det er absolutt ikke det samme uten spekematen!

Her pleier det alltid å være lapskaus hvert år :) men har ikke peiling på hva som skal være til mat dette året :)

Rømmegrøt må jeg ha 17.mai, men kommer til å savne spekeskinken såååårt :(

Rømmegrøt må jeg ha 17.mai, men kommer til å savne spekeskinken såååårt :(

Du får gjøre som oss andre å pakke med noe spekemat i fødebagen :P
Selv om det hjelper lite på 17 mai da :P

Du får gjøre som oss andre å pakke med noe spekemat i fødebagen :p
Selv om det hjelper lite på 17 mai da :p

Haha, jeg har faktisk STORE planer om å ha med spekemat og brie :p Det eneste jeg har tenkt på i forhold til fødebag så langt faktisk :)

Skulle egentlig grille, men det er meldt det verste 17.mai-været på 100 år her :o Så da blir det god frokost/brunch, og tapas på ettermiddagen :)

Bacalaoooo! :D ikke så typisk 17. Mai, men fikk så lyst på det. Ellers blir det pølse i brød på tilstelningen ;)

Lapskaus hos mine foreldre om ettermiddagen. På formiddagen blir det pølse på skolen. Ikke sånn overbegeistret for pølser....

Tradisjon her er pølse i brød hos bestemor etter barntoget. Hatt det slik så lenge jeg kan huske:D og bløtkake, som jeg egentlig ikke er så glad i så i år tenkte jeg å ta med pavlova:)

Her har vi spist frokost på hotell så er det pølser,is og rømmegrøt etter toget på en skole☺i kveld blir det spleisekoldtbord hjemme☺

Her ble det pølse og en halv is.. Forferdelig ekkelt! Spydd og gulpa siden. Nå skal det sies at jeg er ekstremt kvalm konstant. Men pølser har aldri vært favorittmaten.. Blir LEEEENGE til neste gang! Nå strever jeg med å få i meg vann. Blir en fin natt. Ellers en super 17. altså!!

Back
Topp