Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du sier noe derDet tenker jeg også.
Mest lyst på kjole da, for tenker at det er mer behagelig med store bind osv.... Om jeg går over tiden blir det jo fortsatt renselse på 17. mai... :-( Stramme bukser og bind er ingen vakker kombinasjon. Hi hi. ;-)
Min også Men må sy den opp og kanskje litt inn, så usikker på om jeg rekker og gidder det nå før 17. mai kommer.Bunaden min er heldigvis veldig amme-vennlig
Måtte google løkenbunaden, har litt dilla på bunad synes det er kjempe fint! Å løkenbunaden var virkelig veldig veldig penJa, man tenker gjerne på barna først!
Og jeg har jo alltid brukt bunad, så har liksom glemt bort litt at jeg skal amme. Uansett dumt med nyfødt, og alle de harde brosjene osv tenker jeg.
Eldste skal ha den blå løkenbunaden, etter meg som jeg fikk på barneskolen.
Minste skal ha en vanlig festbunad, det hadde hun i fjor også, og var så søt med det hvite skautet på hodet! ♡ Hun må pent vente noen år før vi investerer i løkenbunad til henne...
Lillebror fant jeg et veldig nydelig sett til, med bukse, pen hvit body med krage, og tilhørende vest lik buksen. Falt helt pladask da jeg så den tidlig i graviditeten. ♡
For er jo ikke sikkert det finnes festbunad til nyfødte tenkte jeg. Om jeg går overtid kan han jo også bli født 15. mai, så må iallfall ha noe som er deilig og enkelt å ta på.
Hva skal dine ha på?
Og du selv?