Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok ut å shoppe etter fødsel.. tenker en enkel kjole som er løs over magen og lett å amme i.. så får jeg heller kjøpe en fin 17.mai sløyfe og et fint flagg å ha på vognaSitter å undrer på hva jeg skal ha på meg på 17.mai.. Kan ikke tenke meg at jeg får på meg bunaden... Og vil være fin nok på en slik dag.. Vet dere hva dere skal ha på dere?!
Jeg har tenkt på hva lillebror og jentene skal ha på, men ikke meg selv!Sitter å undrer på hva jeg skal ha på meg på 17.mai.. Kan ikke tenke meg at jeg får på meg bunaden... Og vil være fin nok på en slik dag.. Vet dere hva dere skal ha på dere?!
Samma her, så gøy å planlegge hva de små skal pyntes å stases opp med! Glemmer helt seg selv i kavet.Jeg har tenkt på hva lillebror og jentene skal ha på, men ikke meg selv!
Bunaden er uaktuell å amme i, så enten blir det pen bukse, bluse og blazer, eller pen kjole som man kan amme i. Kommer an på været!
Ja, man tenker gjerne på barna først!Samma her, så gøy å planlegge hva de små skal pyntes å stases opp med! Glemmer helt seg selv i kavet.
Det er så mange muligheter til de små sammenlignet til oss voksne synes jeg, de kler jo så og si alt og er sjarmerende uansett
Har du planlagt noe spesielt til barna for anledningen?
Det tenker jeg også.Jeg ser for meg bluse og skjørt, litt avhengig av været så klart. Men bluse er ihvertfall ammevennlig