17. Mai barn :)

Baby#3

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Desemberskattene 2014
ImageUploadedByBV Forum1400325788.605448.jpg
Super fornøyd med at det er 17. Mai i dag :)
Flere som vil dele bilder av de søte små i dag? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

glemte alldeles og ta noen i vogna. . men skal nes i sentrum igjen om en times tid og se borgertoget med russ :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400329485995.jpg
    1400329485995.jpg
    51,6 KB · Visninger: 72
  • 1400329503369.jpg
    1400329503369.jpg
    59 KB · Visninger: 68
Flotte barn :D

Her er mine 3 :) (minsten var ikke pynta, siden han ble hjemme med pappan:P )

1400341853203.jpg

Og bare digger dette bilde av lille-storesøster :D GLEDER meg til neste år når Leoh er like gammel som hun er nå:)
1400341905371.jpg

Herlige gutten:D matrosdressen var jo kjempe fin på han!:D

Herlige gutten:D matrosdressen var jo kjempe fin på han!:D

Tusen takk:D
Må dog fortelle noe, haha...Jeg og mannen var litt fortvilet i morges,da vi ikke klarte få på han overdelen. Den var alt for trang over hode:eek:
Så det endte med at mannen gikk på kjøkkenet og hentet en saks...Klipp klipp...haha...Så det heldigvis ikke så godt:cool:

Tusen takk:D
Må dog fortelle noe, haha...Jeg og mannen var litt fortvilet i morges,da vi ikke klarte få på han overdelen. Den var alt for trang over hode:eek:
Så det endte med at mannen gikk på kjøkkenet og hentet en saks...Klipp klipp...haha...Så det heldigvis ikke så godt:cool:

Hahaha jaja, like greit å klippe litt:P teit at dem lager sånt så trangt i hode.. må da vite at babyer har et enormt hode i forhold til hals og kropp:P haha..

Hahaha jaja, like greit å klippe litt:p teit at dem lager sånt så trangt i hode.. må da vite at babyer har et enormt hode i forhold til hals og kropp:p haha..

Ja, var nødt...Var ikke litt sjans engang for å få på den ellers:P :eek:
Fant også ut at den neppe passer på om en mnd...gjerne like greit når den fikk en omgang med saksen:rolleyes:

Ja, var nødt...Var ikke litt sjans engang for å få på den ellers:P :eek:
Fant også ut at den neppe passer på om en mnd...gjerne like greit når den fikk en omgang med saksen:rolleyes:

Hehe sånn er det noen ganger.. jeg måtte klippe i en hettegenser til eldste jenta mi når hun var liten.. men har ikke blitt mer ødelagt enn det, og søstra kan bruke den nå;)

Kan poste bilde her å jeg! (Siden det var her som var meninga:P )

Meg og Leoh tok selfie idag:P:D
1400360117805.jpg

Hehe sånn er det noen ganger.. jeg måtte klippe i en hettegenser til eldste jenta mi når hun var liten.. men har ikke blitt mer ødelagt enn det, og søstra kan bruke den nå;)

Jepp,saksen er kjekk å ha:D;)
Så bra den kan brukes enda:)
Jeg tar vare på matrosdressen også:D

Back
Topp