17 mai antrekk

Ungene har festdrakt begge to
Jeg hat bunad. Og det håper jeg mannen min også får i tide, men begynner å tvile.

Tror ungen skal få velge seg en kjole, får vise henne både festdrakt og andre kjoler :)

Jenta på 7 har Hardanger budnad, gutten på 5 skal ha dress, og jenta på nesten to har hjemmestrikkey budnad:)

Gutten på snart 6 skal ha festdrakt fra Name it, jenta på snart 4 skal ha enten strikket blå trønderbunad, eller en trønder barnebunad i blå av ekte bunadstoff. Får se hva som passer.

Minstemann skal ha en festdrakt han også :)

Pappaen skal ha dress og jeg blå trønderbunad

Vi har også den blå strikkabunaden! Den er sååå fin! Gleder meg til lillesøster får brukt den :)

Hun skal ha på seg festdrakt etter min søster så hadde jeg den. Jeg skal på jobb og er ganske gravid så får se hva som passer. Hadde håper på at hun hadde hatt bergensbunad men kanskje til neste år :)

Jeg og datteren vår skal ha Hardangerbunader :D
Guttene skal ha finbukse og skjorter og mannen skal ha dress.

Jeg skal ha blå nordlandsbunad, snuppa skal ha festdrakten va i fjor om den passer, hvis ikke må hun vel få ny :)

Svigermor har strikket bunad til baby :) Jeg tar på bunad, og samboeren tar vel på seg en fillete t-skjorte og joggebukse kjenner jeg han rett :P

En kjole søsteren min har strikket, kjempefin! :-)

Hjemmestrikket bunad <3 Gleder meg slik til å ha den på vesla, sjø om eg tror den blir litt stor i år. Heilt nydelig på hengeren iallefall :)

Hadde egentlig sett meg ut en festdrakt fra name it, men idag fant jeg en nydelig liten kjole til vesla, så det blir den, med fin hvit body og strømpebukser til :) hun blir så fin<3 j
Jeg skal ha kjole ( bunaden er for liten:( ) mannen skal ha dress:)

Back
Topp