Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde bedt folk vaskene hendene, eller ikke ønsket besøk de første mnd. Kjenner et par, hvor deres sønn fikk lungebetennelse etter all besøket de fikk da ungen var 1 mnd. Lille gutten har jo etter det måttet bli innlagt osv.. og det var jo snakk om liv og død. Så selv om det høres veldig frekt ut å be folk vaske seg, så hadde jeg gjort det... ville ikke risikert dette med min unge....Hei, jeg har nå en gutt på en mnd og syns det er koselig med besøk. Men det er ikke alltid jeg husker å be gjester om å vaske hendene sine når de kommer inn, så nå vurderer jeg å sette opp en lapp/skilt i gangen der jeg ber besøkende om å vaske hendene sine når de kommer inn og når de har vært på do. For selv om jeg alltid husker å vaske hendene før jeg tar i han og hver gang jeg har vært på do så tror jeg andre folk fort glemmer det, spesielt når de kommer. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan formulere meg hyggelig og uten å virke sær?
Hei, jeg har nå en gutt på en mnd og syns det er koselig med besøk. Men det er ikke alltid jeg husker å be gjester om å vaske hendene sine når de kommer inn, så nå vurderer jeg å sette opp en lapp/skilt i gangen der jeg ber besøkende om å vaske hendene sine når de kommer inn og når de har vært på do. For selv om jeg alltid husker å vaske hendene før jeg tar i han og hver gang jeg har vært på do så tror jeg andre folk fort glemmer det, spesielt når de kommer. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan formulere meg hyggelig og uten å virke sær?
Er fortsatt litt streng jeg xDJeg ba alle vaske hendene når de kom inn, i tillegg hadde jeg antibac stående på bordet. Vi var streng i begynnelsen..
Er fortsatt litt streng jeg xD
Tutdelafrut
Lillegull 070414
JeppNå vet alle som kommer på besøk hva de må gjøre
Sent from my iPhone using BV Forum