.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da,hørtes ikke godt ut nei
Hvor i landet bor du da?
Som hun over skriver så forstår vel vennene og familien hvordan du har det? Og da gjerne kunne tilrettelagt treff/besøker best mulig for degEller vil du gjerne ikke det heller, da kommer gjerne den "føle meg til bry" følelsen snikende? Det er du jo uansett ikke!<3
Det finnes ingen forening eller noe da for de med clusterhodepine? Det er helt grusomt, føler veldig med deg. Hvordan er det med nettvenner og nye venner du har fått i den senere tid? Av erfaring har nyere vennskap oftere lettere for å forstå endringer.
Gikk inn på youtube og så, å fy f. Viste ikke hva det ville si å ha det å må bare si at det var helt jævlig å se. Skjønner deg godt som sliter med ut å er redd for å få anfall, kjenner litt selv på angsten for anfall ute blandt folk selv om det bare er epilepsi anfall. Har dessverre ikke så mange råd og komme med da jeg er ganske venneløs
Selv, har vel egentlig bare søsteren min å ei "venninne" jeg er med engang i blandt. Men ikke
Føl at du er til bry eller bli flau over evt anfall dette er jo ikke noe du kan noe for å du er jo en flott jente som dem nok gjerne legger til rette for at skal ha det bra. Sender deg en kjemp klem.
Sent from my LT26i using BV Forum mobile app