.

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
.

Last edited:
Høres forferdelig ut :( men jeg tenker og at vennene dine må vel ha forståelse for hvordan du har det? De kan jo besøke deg hjemme? Kanskje lettere sagt enn gjort da... Men uansett, håper virkelig de finner noe som kan hjelpe deg, må være grusomt å ha det slik

Huff da,hørtes ikke godt ut nei:(
Hvor i landet bor du da?:)
Som hun over skriver så forstår vel vennene og familien hvordan du har det? Og da gjerne kunne tilrettelagt treff/besøker best mulig for deg:) Eller vil du gjerne ikke det heller, da kommer gjerne den "føle meg til bry" følelsen snikende? Det er du jo uansett ikke!<3

Det finnes ingen forening eller noe da for de med clusterhodepine? Det er helt grusomt, føler veldig med deg. Hvordan er det med nettvenner og nye venner du har fått i den senere tid? Av erfaring har nyere vennskap oftere lettere for å forstå endringer.

Jeg syns i din situasjon at vennene dine burde ha full forståelse for deg, og komme til deg! Da er du jo hjemme og mye bedre å få anfall bare rundt de som kjenner til det enn 10 andre på kafé liksom ... Ville jeg sett for meg, forstår det er fælt uansett men heller hjemme enn borte..

Så kan du jo heller være tilgjengelig for de på tlf om de skulle ha behov for å prate med noen! Et godt vennskap i mine øyne er ett der man kanskje ikke har pratet eller besøkt hverandre på f.eks 1 år, men når man først tar opp igjen kontakten så er ingen sure for det :)
Håper det ordner seg for deg, og at de kan eventuellt komme til deg :) å være ensom er ingen god følelse :(

Huff da,hørtes ikke godt ut nei:(
Hvor i landet bor du da?:)
Som hun over skriver så forstår vel vennene og familien hvordan du har det? Og da gjerne kunne tilrettelagt treff/besøker best mulig for deg:) Eller vil du gjerne ikke det heller, da kommer gjerne den "føle meg til bry" følelsen snikende? Det er du jo uansett ikke!<3

Jeg bor i midt norge.
de vet hvordan jeg har det, i for av at de er klar over de diagnosene jeg har. men når jeg er syk ligger jeg hjemme på et mørkt rom, så de har ikke sett hvordan det virkelig er.
mange som tror migrene bare er hodepine.. har prøvd å forklart, men tror ikke de forstår det.
familie er flink med å lavære å ha på duftlys og mye lyd (TV, radio osv) når jeg er der.. men føler alikevell at jeg er til bry, når jeg må be om at de skal tilrettelegge for meg :(

Det finnes ingen forening eller noe da for de med clusterhodepine? Det er helt grusomt, føler veldig med deg. Hvordan er det med nettvenner og nye venner du har fått i den senere tid? Av erfaring har nyere vennskap oftere lettere for å forstå endringer.

det er underlagt norges migreneforund, men det finnes ikke forum eller no der, så ikke lett å komme i kontakt med noen.
og nye nettvenner kan jeg vell ikke skryte på meg, er vell heller det at jeg føler jeg får dekket litt behov når jeg skriver/svarer på tråder her inne..

Wow, først og fremst, tusen takk for at du opplyser meg/oss om slike diagnoser, denne hadde jeg aldri hørt om, da jeg leste innlegget ditt, og så du henviste til YouTube måtte jeg innpå for å finne ut av hva det er. Så tusen takk, jeg føler meg en erfaring rikere.

Jeg vet ikke hva jeg kan si til deg for at du skal få det bedre, jeg bare håper at du finner tryggheten, vennene, og alt du ønsker i livet.

Kanskje du skulle snakket litt ekstra med vennene og familien din? Vist dem litt fra nettet om hva det er. Og fortelle dem at du føler deg ensom og tilbry fordi ting må tilrettelegges for deg?
Men husk at du er ikke tilbry for noen. Tenk på at dette faktisk er livet ditt, du skal ikke gå gjennom det ensom og alene.
De er helt sikkert glad i deg, og vil det beste for deg.

God klem...

Gikk inn på youtube og så, å fy f. Viste ikke hva det ville si å ha det å må bare si at det var helt jævlig å se. Skjønner deg godt som sliter med ut å er redd for å få anfall, kjenner litt selv på angsten for anfall ute blandt folk selv om det bare er epilepsi anfall. Har dessverre ikke så mange råd og komme med da jeg er ganske venneløs
Selv, har vel egentlig bare søsteren min å ei "venninne" jeg er med engang i blandt. Men ikke
Føl at du er til bry eller bli flau over evt anfall dette er jo ikke noe du kan noe for å du er jo en flott jente som dem nok gjerne legger til rette for at skal ha det bra. Sender deg en kjemp klem.

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Gikk inn på youtube og så, å fy f. Viste ikke hva det ville si å ha det å må bare si at det var helt jævlig å se. Skjønner deg godt som sliter med ut å er redd for å få anfall, kjenner litt selv på angsten for anfall ute blandt folk selv om det bare er epilepsi anfall. Har dessverre ikke så mange råd og komme med da jeg er ganske venneløs
Selv, har vel egentlig bare søsteren min å ei "venninne" jeg er med engang i blandt. Men ikke
Føl at du er til bry eller bli flau over evt anfall dette er jo ikke noe du kan noe for å du er jo en flott jente som dem nok gjerne legger til rette for at skal ha det bra. Sender deg en kjemp klem.

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

takk! den trengte jeg <3

Back
Topp