.

Sniker litt her jeg... Vil bare ønske deg lykke til! Så spennende!!! :-D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Spennede! Masse lykke til! Bare ikke drøy det så lenge at du ikke rekker frem ;)

Hm... Nei, det er ikke så lett å bli klok på. Tar det lang tid for dere å kjøre til føden eller? Tror jeg ville venta litt til og sett om det ble litt mer stabilt. Hvis du ligger på rundt 5 min framover og du kjenner det blir stadig kraftigere ville jeg ringt og spurt om å få komme inn.

30 min... Riene har blitt kraftigere. Tidligere så var de bare ubehagelige. Nå må jeg konsentrere meg mye mer...

Da er det kanskje ikke så lenge til du får lyst til å reise! :) Er første hos deg, eller? Greit å føle seg trygg på at man kommer fram før du trenger å bli holdt i handa gjennom riene ;)

Så spennende.. følelsen av at du har en fødselstrå her i morgen:) ikke vent altfor lenge med å reise da..:) Plutselig går det fort:D

Takker... Er på fødeavdelingen nå, men blir trolig sendt hjem igjen snart. Til tross for at riene er verre, så er de tydeligvis ikke ille nok.
Gi meg styrke...

Nei, så kjedelig da :( håper det tar seg opp og at du snart får hilse på lille vidunderet :)

:-( :-( :-(

Hvordan går det? Sender over litt fødestøv og effektive rier til deg!

Så trasi om du blir sendt hjem igjen. Det er ikke no særlig når man sitter "rett opp i det". Håper du slipper. :-(

...og der gikk vannet.
Ble bedt om å komme inn til kontroll, men de sa at jeg sannsynligvis ble sendt hjem igjen... Er ikke det litt rart?

Mener jordmoren min sa at de ikke lar det gå mer enn 24 timer etter at vannet har gått om du ikke kommer i gang av deg selv. Så kanskje du blir sendt hjem, men vil nok uansett ikke bli lenge til neste tur på føden igjen. Masse lykke til! :)

Back
Topp