.

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
 
Last edited:
Rier skal komme i tak. De bygges opp i styrke og avtar igjen. Kommer de i tak? Hvor lenge varer det? Og hvor lang tid er det mellom hvert tak?
 
.
 
Last edited:
Det kan kjennes litt ut som mageknip, men prøv å ta tida på det! Det er ikke uvanlig å måtte kaste opp i starten av en fødsel.

Det er heller ikke uvanlig å ha løs mage før fødselen er i gang. Er jo bra å bli kvitt litt før det starter for alvor...
 
Jeg får se litt ann. Har hatt masse kynnere siden i går kveld i tillegg. Men mageknipen er litt udefinerbar for øyeblikket. Må vel vente til det tar seg opp...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja... Er vel noe på gang. Har fått sove en time nå. Skal bort til legen nå. Har kontroll i dag. Frister ikke å dra, men syns det er greit å få sjekket blodtrykk og slikt.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Spennende spennende :) krysser fingrene for at det er noe på gang :D
 
Jeg vet dessverre ikke forskjell selv da jeg ble satt i gang sist, men masse lykke til uansett.
 
Mamma hadde mageknip i et døgn før broren min ble født... Så det blir jo spennende å se etter hvert :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Vi har en ting felles nå for tiden at alt som kjennes rart tolker vi som mulig fødsel ;) har selv bedt mannen min 4 ganger i løpet av de siste 3 ukene å ha telefonen på plass for noe rart skjeer i dag så kanskje i dag vil jeg føde.. Stakkars han må bli stressa på jobb mens det viser seg å ikke være noe mer enn kynnere mageknip osv :rolleyes: Og det er andre gang jeg skal føde :oops:
 
.
 
Last edited:
Kanskje de tar seg opp i løpet av natta. Bare så synd at du er ekstra dårlig i tillegg.
Håper du får hvilt deg litt:)
 
ojoj krysser fingrene på at de tar seg opp ikveld å at du snart får møte din lille
Joda. Formen er ræva. Føler meg liksom sjuk. Svetter uten å ha feber. Er slapp. Hodepine, men normalt blodtrykk. Har bare orka to rosinboller i løpet av dagen. Har sammentrekninger som varer i ett minutt, hvert femte minutt. Men de er ikke så sterke ennå. Jeg kunne selv bestemme om jeg ville reise innover eller ikke, men jeg holder meg hjemme foreløpig :) kroppen er veldig urolig, så tviler på at det blir en god natts søvn :-(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

huffda håper at det tar seg opp så du slipper å ha så lenge vondt :) er så spennende å høre at noe er på gang har så lyst at noe skal skje her og men har bare hatt 2 falske alarmer startet som deg men etter flere timer med det så dabba det bare av :/ men så håper vi at dem tar seg opp å blir sterke å gode rier for deg da :D
 
...og der gikk vannet.
Ble bedt om å komme inn til kontroll, men de sa at jeg sannsynligvis ble sendt hjem igjen... Er ikke det litt rart?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Etter hva jeg forstår så er det ganske "vanlig" å bli sendt hjem igjen dersom det ikke er noe som tyder på fødsel/infeksjon eller annet. De lar deg gjerne gå 1-2 dager å vente på om noe mer skjer (hvis jeg ikke har misforstått). Hadde en kollega som gikk 2 døgn, men kan jo være ulik praksis fra sted til sted.

Masse lykke til.
 
Back
Topp