.

...og der gikk vannet.
Ble bedt om å komme inn til kontroll, men de sa at jeg sannsynligvis ble sendt hjem igjen... Er ikke det litt rart?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jøss! Så rart at de tenker å sende deg hjem igjen.

Får se da... Hva de finner ut av :-P har mageknip igjen...

Masse lykke til :)

Rart om de sender deg hjem igjen. Håpe du får bli da:-) spennende. Lykke til:-) oppdater gjerne om du er i form til det. Hehe

Jeg syns ikke rier var likt verken mageknip eller menssmerter. Men at de kom i tak, ja...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

He he! Jeg fikk time på sykehuset dagen etter da vannet mitt gikk på natta med første mann, men han var ute en time før den oppsatte timen...

Det er stor forskjell, altså. Man vet aldri hvor lang tid det tar. Hos noen går det veldig fort når vannet først har gått, mens hos andre tar det kanskje et par dager! Uansett så skjer det jo noe hos deg nå! :)

Følg med på mageknip-riene dine du! Du merker det nok hvis det blir vondt nok, eller kort nok i mellom. Så ringer du føden på nytt og sier ifra at du kommer! :) Lykke til!

Etter hva jeg forstår så er det ganske "vanlig" å bli sendt hjem igjen dersom det ikke er noe som tyder på fødsel/infeksjon eller annet. De lar deg gjerne gå 1-2 dager å vente på om noe mer skjer (hvis jeg ikke har misforstått). Hadde en kollega som gikk 2 døgn, men kan jo være ulik praksis fra sted til sted.

Masse lykke til.

Ja, de lar deg som oftest dra hjem igjen, i håp om at noe starter av segselv :) men ikke lenger enn 2-3 døgn mener jeg det var :P

Å men du er jo igang med fødsel håper dem tar seg opp så du slipper å bli igangsatt :) å lykke til :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Du er hverfall i farta ja:-) men blir nok lange timer når du må vente så mye. Prøv å slappe av Max, spis og fyll på med energi:) så du er fitt fight for fødsel senere:)

Ja... Er jo ikke lenge igjen uansett :-) veldig spennende :-)

Skjer det noe spennende her? :)

Ble sendt hjem i vente på at riene skulle ta seg opp... Og de begynner vel å gjøre det... Bare vet ikke hvor "bra" de må være... Orker ikke en "bomtur" til akkurat, men merker at det begynner å bli krevende her!!

Ble sendt hjem i vente på at riene skulle ta seg opp... Og de begynner vel å gjøre det... Bare vet ikke hvor "bra" de må være... Orker ikke en "bomtur" til akkurat, men merker at det begynner å bli krevende her!!

Masse lykke til, snart har du den lille i armene!! Lucky you<3

Back
Topp