Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det sikrere festa. Jeg Merka stor forskjell denne uka selvSkal på kontroll neste fredag og håper inderlig hodet er festet, noe jeg tror det er. For er ekstremt mye press på blæra og nede der om dagen![]()
Har tenkt samme som deg, halvannen uke til termin og ligger med hodet langt oppe fortsatt.... Belager meg på overtid, men samtidig trenger det vel ikke bety at det blir overtid, kan vel legge seg ned i bekkenet over natta?Er så utrolig redd for at jeg kommer å gå masse på overtid med tanke på at han ikke har festet seg enda :/ jeg er jo førstegangs! Han ligger med hodet ned, men ikke ned i bekkenet! Hører jo at det fester seg gjerne flere uker før på førstegangs :/ men har jo bare 2 uker til termin! Og vil jo ikke gå over :/
Jeg vil jo tro at "løpet ikke er kjørt" endaHar tenkt samme som deg, halvannen uke til termin og ligger med hodet langt oppe fortsatt.... Belager meg på overtid, men samtidig trenger det vel ikke bety at det blir overtid, kan vel legge seg ned i bekkenet over natta?
Samme her! Ikke tegn på modning eller noeJeg vil jo tro at "løpet ikke er kjørt" endaat det fortsatt ikke er for sent! Men nå er jeg så utrolig lei, og enda mer lei blir jeg når jeg føler at alt går så treigt! Skulle ønske at jeg hadde noen tegn på at detta gikk riktig retning
føles ut som at det ikke skjer noen ting lengre
![]()