.

Sist var hun ikke festet i det hele tatt. Ble i allefall ikke nevnt noe om det.
Har ikke festet seg enda, regner med at denne ikke fester seg heller.

Så trenger ikke bekymre deg :-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Var på kontroll på mandagen 2.2 da var hodet festet. er uke 37 +4 nå.
Det sies at det er normalt at hodet ikke fester seg i det hele tatt rett før fødsel. så er nok ikke noe å beskymre seg for. Er andre gangs fødene .

ligger babyen med hodet ned??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal på kontroll neste fredag og håper inderlig hodet er festet, noe jeg tror det er. For er ekstremt mye press på blæra og nede der om dagen :-p

Her e det festa :)

Skal på kontroll neste fredag og håper inderlig hodet er festet, noe jeg tror det er. For er ekstremt mye press på blæra og nede der om dagen :p
Da er det sikrere festa. Jeg Merka stor forskjell denne uka selv:)

Jeg var på kontroll i går, 37 +3, hodet ligger langt ned, men er ikke festet ennå.

Her er ikke hodet festa. Er førstegangs og 39+1. Legen sa det ikke hadde noe å si med mindre vannet går. Man vil da få en mye større vannavgang enn om hodet er festa og det er litt mer hast med å komme på sykehus. En bør ringe føden umidelbart om det skjer. Om en ikke har vannavgang har det ikke noe å si for fødselen, og de aller fleste starter jo med rier så jeg bekymrer meg i alle fall ikke :)

Ikke festet her eller tegn til modning, 37+1

40+4 og ikke noe hode festet her nei! Men hun ligger så langt ned i bekkenet med hodet som hun kommer. Er førstegangsgravid, men jm sa at det ikke er noe "farlig" at hun ikke er festet. Når riene kommer blir hun presset nedover uansett :)

Er så utrolig redd for at jeg kommer å gå masse på overtid med tanke på at han ikke har festet seg enda :/ jeg er jo førstegangs! Han ligger med hodet ned, men ikke ned i bekkenet! Hører jo at det fester seg gjerne flere uker før på førstegangs :/ men har jo bare 2 uker til termin! Og vil jo ikke gå over :/

Er så utrolig redd for at jeg kommer å gå masse på overtid med tanke på at han ikke har festet seg enda :/ jeg er jo førstegangs! Han ligger med hodet ned, men ikke ned i bekkenet! Hører jo at det fester seg gjerne flere uker før på førstegangs :/ men har jo bare 2 uker til termin! Og vil jo ikke gå over :/
Har tenkt samme som deg, halvannen uke til termin og ligger med hodet langt oppe fortsatt.... Belager meg på overtid, men samtidig trenger det vel ikke bety at det blir overtid, kan vel legge seg ned i bekkenet over natta?

Har tenkt samme som deg, halvannen uke til termin og ligger med hodet langt oppe fortsatt.... Belager meg på overtid, men samtidig trenger det vel ikke bety at det blir overtid, kan vel legge seg ned i bekkenet over natta?
Jeg vil jo tro at "løpet ikke er kjørt" enda :) at det fortsatt ikke er for sent! Men nå er jeg så utrolig lei, og enda mer lei blir jeg når jeg føler at alt går så treigt! Skulle ønske at jeg hadde noen tegn på at detta gikk riktig retning :) føles ut som at det ikke skjer noen ting lengre :P

Jeg vil jo tro at "løpet ikke er kjørt" enda :) at det fortsatt ikke er for sent! Men nå er jeg så utrolig lei, og enda mer lei blir jeg når jeg føler at alt går så treigt! Skulle ønske at jeg hadde noen tegn på at detta gikk riktig retning :) føles ut som at det ikke skjer noen ting lengre :P
Samme her! Ikke tegn på modning eller noe :p hadde noe som jeg tror var masrier natt til i går, slitsomt men lykkelig over alle tegn på at det nærmer seg :p

Back
Topp