Tuppelura92
Glad i forumet
Da har vi det liktSamme her! Ikke tegn på modning eller noehadde noe som jeg tror var masrier natt til i går, slitsomt men lykkelig over alle tegn på at det nærmer seg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi det liktSamme her! Ikke tegn på modning eller noehadde noe som jeg tror var masrier natt til i går, slitsomt men lykkelig over alle tegn på at det nærmer seg
![]()
Sikker på lille ikke har sunket ned i bekkenet? Hører enkelte sier bekkenplagene forsvinner når hodet fester segDa har vi det liktJeg var så glad frem til for en uke siden ellernoe, for jeg kjente masse, kynnere, kramper og altmuligrart! Men nå, nå har jeg nesten ikke vondt i bekkenet en gang! Har liksom blitt bedre den siste uka!
så nå er jeg kjempeglad bare jeg kjenner litt ubehag, som kan antydes som modning xD haha
Det var ikke festet på tirsdag hvertfall :/ og det hadde allerede da begynt å bli bedre :O jeg blir ikke klok på dette altsåSikker på lille ikke har sunket ned i bekkenet? Hører enkelte sier bekkenplagene forsvinner når hodet fester seg![]()
Det kan skje over natten, så ikke ta det tungt riktig endaDet var ikke festet på tirsdag hvertfall :/ og det hadde allerede da begynt å bli bedre :O jeg blir ikke klok på dette altså![]()
Er så utrolig redd for at jeg kommer å gå masse på overtid med tanke på at han ikke har festet seg enda :/ jeg er jo førstegangs! Han ligger med hodet ned, men ikke ned i bekkenet! Hører jo at det fester seg gjerne flere uker før på førstegangs :/ men har jo bare 2 uker til termin! Og vil jo ikke gå over :/