.

Jeg føler meg sånn nå, men er nok været og basiller lillemor tar med fra bhg. I sist svangerskap fikk jeg masse energi før fødsel. Gikk turer på 1 t om dagen, vasket hele huset osv. Har også hørt det er et tegn på fødsel at man får mer energi. Har ikke lyst til å føde med hodepine, tett nese og sår hals :( God bedring, håper du føler deg mer pigg snart!

Samme som meg. Ble syk forrige fredag, var bra torsdag og fredag. I går kom det for fullt igjen, mistenker bronkitt. Har heldigvis legetime i morgen.

God bedring :)

Jeg føler meg ikke småsyk. Gjorde heller ikke det på slutten av forrige svangerskap. Men jeg kan ikke skryte av mye energi ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Liker ikke at jeg har vært småsyk i over en uke... Men går vel over. Håper bare jeg føder snart, for jeg holder nesten ikke ut med de stikkende smertene i underlivet!!!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Her har jeg vært småsyk i hvert fall 3 uker. Ingenting er det å få av legen, så er bare honning, sitron, varmt vann og hvitløk.. :( Kjipt!

Her har jeg vært småsyk i hvert fall 3 uker. Ingenting er det å få av legen, så er bare honning, sitron, varmt vann og hvitløk.. :( Kjipt!

Kjedelige greier :-( jeg kunne ikke drikke noe varmt i går pga helt jævlig halsbrann :-( alt varmt som går ned gjør vondt.

Er akkurst slik selv, men det er nok på grunn av basillene til lillemor som går i barnehagen:-)

De siste ukene har jeg følt meg småsyk. Litt vondt i hodet. Litt småruskete i halsen. Tett i nesa. Litt varm, men ikke feber. De siste dagene har jeg også vært veldig trøtt. Mer enn vanlig. Alt har vært fint på kontrollene. Er det kanskje vanlig å føle det sånn mot slutten av svangerskapet? For det går jo liksom ikke over... Blir bare mer og mer slapp.

Er akkurat slik jeg har det selv ;);) begynner å bli lei av det. men er nok noe som går :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er glad for at jeg ikke ligger med influensa iallefall!! :-) Da hadde det vært mye verre! Håper bare jeg føler meg litt mer pigg når jeg føder. Bare en uke til termin nå!! :-O

De siste ukene har jeg følt meg småsyk. Litt vondt i hodet. Litt småruskete i halsen. Tett i nesa. Litt varm, men ikke feber. De siste dagene har jeg også vært veldig trøtt. Mer enn vanlig. Alt har vært fint på kontrollene. Er det kanskje vanlig å føle det sånn mot slutten av svangerskapet? For det går jo liksom ikke over... Blir bare mer og mer slapp.

Sånn har jeg det også! Var hos JM og hadde høyt blodtrykk, ødem og protein i urin i tillegg.. No var heldigvis urinen fin på ny kontroll idag! Men har bare lyst å sove/hvile på sofaen... Har ingen energi:(

Liker ikke at jeg har vært småsyk i over en uke... Men går vel over. Håper bare jeg føder snart, for jeg holder nesten ikke ut med de stikkende smertene i underlivet!!!!

Har også fått nok av all slags smerter. Har jo hatt smerter i underlivet, bekkenløsning o.l. I begynnelsen var jeg kvalm hele tiden - jeg mener det er 9 laaaange måneder .. Gleder meg å komme tilbake i formen, kunne løfte, bære, sove på ryggen, gå lange turer for nå tom shopping var slitsomt..

Back
Topp