spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg vært småsyk i hvert fall 3 uker. Ingenting er det å få av legen, så er bare honning, sitron, varmt vann og hvitløk..Kjipt!
De siste ukene har jeg følt meg småsyk. Litt vondt i hodet. Litt småruskete i halsen. Tett i nesa. Litt varm, men ikke feber. De siste dagene har jeg også vært veldig trøtt. Mer enn vanlig. Alt har vært fint på kontrollene. Er det kanskje vanlig å føle det sånn mot slutten av svangerskapet? For det går jo liksom ikke over... Blir bare mer og mer slapp.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Sånn har jeg det også! Var hos JM og hadde høyt blodtrykk, ødem og protein i urin i tillegg.. No var heldigvis urinen fin på ny kontroll idag! Men har bare lyst å sove/hvile på sofaen... Har ingen energiDe siste ukene har jeg følt meg småsyk. Litt vondt i hodet. Litt småruskete i halsen. Tett i nesa. Litt varm, men ikke feber. De siste dagene har jeg også vært veldig trøtt. Mer enn vanlig. Alt har vært fint på kontrollene. Er det kanskje vanlig å føle det sånn mot slutten av svangerskapet? For det går jo liksom ikke over... Blir bare mer og mer slapp.
Liker ikke at jeg har vært småsyk i over en uke... Men går vel over. Håper bare jeg føder snart, for jeg holder nesten ikke ut med de stikkende smertene i underlivet!!!!