.

Jeg hadde nesten 2 måneder med dette, men var vel da ca i uke 26. Hrlt krise, klarte ikke fullflre setninger, glemte ting og var rett og slett ett stort surrehode. Kunne ikke være med venner, de ble jo så irritert tilslutt stakkar. Haha

Ikke opplevd det hittil i noen av svangerskapene

Jeg hadde nesten 2 måneder med dette, men var vel da ca i uke 26. Hrlt krise, klarte ikke fullflre setninger, glemte ting og var rett og slett ett stort surrehode. Kunne ikke være med venner, de ble jo så irritert tilslutt stakkar. Haha

Håper jeg blir normal igjen etter hvert. Jeg er jo helt blåst :-(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har ikke hatt det mens jeg har vært gravid, etterpå derimot....! Gled dere til ammetåka! :D

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Har tenkt på det og... Herregud. Jeg gruer meg virkelig!!!

Helt blåst jeg og. Glemmer såååå mye. Kan dra i butikken for å kjøpe brunost og kommer hjem med middag.

Er det bare jeg som er i tåkeland, eller er vi flere? Noen ganger blir jeg direkte flau av meg selv. Folk må jo tro at jeg er totalt hjernedød.

sniker fra januar:) jepp er helt i tåke land.sjefen til gubben oppdaga det til og med da jeg va på butikken å skulle handle, brødposene bare var helt vekk.:P skjønner ikke no. men nei da de var der de alltid har vært. så han sjefen lo å spurte om ammetåka kom snikende..:) nå skal det sies at han er 4 barns far så han vet hvordan det er:Phehe

Legen mente det vil forsvinne, for jeg var virkelig i lala land til tider. Haha

Jeg er sånn hvis jeg er sliten og trøtt, eller den perioden jeg var veldig kvalm. Så er bare indirekte pga graviditeten

Ja forstår det godt :) samboern terger meg litt siden jeg er så surrat :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Du er slett ikke alene! Sliter med det samme, går litt i rykk og napp. Hadde en periode forholdsvis tidlig i svangerskapet der jeg på ingen måte kunne huske fornavn på kollegaer, ble mye "jeg var nede i x-etg og prate med...hun....sitter der og der..." men navne kom jeg aldri på. Nå er det veldig varierende, i dag glemte jeg t.d. å legge noe av maten i gryta da jeg laget middag... Kommer seg forhåpentligvis ;) Og en kollega her forresten nevnt at det ikke heter ammetåke, men småbarnståke. Hun konkluderte med det da hun tok sin mann i å stå på butikken å vugge på en handlevogn med en liter melk oppi :)

Haha, dette kjenner jeg meg veldig igjen i! Tror det ble litt sånn "gravidtåke" på meg rundt uke 20! Forsvant rundt uke 30 for det meste!

jess, her er jeg kronisk i tåkeland. Etterdønninger fra ammetåken i tillegg til gravidtåke.. sånt blir det mye rart og komikk av. Idag sto jeg og helte kaffe i jusglasset mens jeg tutet av juskartongen (sånn 1,75liters kartong o_O ) mens mitt egentlige ærende var å helle jus i glasset og kaffe i koppen. Samboer holdt på å omkomme av latter fordi jeg så så teit ut der jeg sto, jeg var ikke tilkoblet what so ever :oops:

jeg kan også finne på å si de finurligste ting, bruke LANG tid på å lure på noe som egentlig er både logisk og nesten selvforklarende, har egentlig bare slått meg til ro med at i gravid tilstand lander jeg på en IQ på 77,5... halvparten av hva jeg har til vanlig :drunken_smilie

Jepp, jeg er helt ubrukelig. :P

Komt med to forskjellige sko når jeg skulle levere poden, glemt bensinlokket på taket til bilen, glemmer lommebok og alt som er til stadighet. Glemte en pakke med sko jeg nettopp hadde hentet på posten på en benk på kjøpesenteret hvor posten er. Jeg oppdaget det først når jeg kom ut i bilen. Løp rett opp i siste butikken jeg var i, og kjeftet på ekspeditøren og beskyldte henne for å ha tatt den.. Så sto den på benken rett utenfor. Oh yes! Herlig liv.....

Du er absolutt ikke alene! Jeg var ikke så ille forrige svangerskap men nå er jeg totalt blåst til tider.. derimot var jeg helt tullerusk i ammeperioden sist, så kanskje ammeperioden ikke blir så ille denne gangen :P
Du vet du er gravid / er i ammetåke når du reiser deg fra stolen og går til kjøkkenet og glemmer helt hvorfor du gikk dit :P Med vondt i bekken, rygg og alt som er så er det irriterende med sånne bomturer! :P

Jeg har vært helt håpløs hele svangerskapet ;) håper virkelig det går over en gang, kanskje vi slipper unna ammetåke? :p

Back
Topp