.

Jeg er der absolutt!! Skulle ta ut indrefile av frysen i går,å der fant jeg posen med mandelpoteter som jeg bar ned i kjelleren dagen før!!! Er det mulig liksom??!!Jau jau,det skal jo bli fantastisk når ammetåka kommer i tillegg :-p

Er slik her også, men nå kan jeg endelig skylle på ammetåke! :p

Jeg har vært sånn i flere måneder.. tok kaka da jeg skulle ta urinprøve hos JM og jeg GLEMMER å tisse oppi glasset......

Herrefred jeg følte meg brøddum da jeg måtte fortelle dette til JM...

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg har vært sånn i flere måneder.. tok kaka da jeg skulle ta urinprøve hos JM og jeg GLEMMER å tisse oppi glasset......

Herrefred jeg følte meg brøddum da jeg måtte fortelle dette til JM...

Haha :D Det gjorde eg på sjukehuset og!! Dei vart litt furtete når dei måtte venta 2 timar til før dei fekk litt urin :P

Haha :D Det gjorde eg på sjukehuset og!! Dei vart litt furtete når dei måtte venta 2 timar til før dei fekk litt urin :P

Ha ha ha!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jm tok det hele med et smil og sa det var forståelig etter så lite søvn jeg fikk ;-) Men du føler deg passe dum når du tar med deg et uringlass inn på do - tisser rett i doskåla og ser deretter på det tomme uringlasset som står på vasken... ehhh. Nå glemte jeg vel noe vesentlig? :-P

Back
Topp