Tuppelura92
Glad i forumet
Uff... unner ingen å ha dårlig selvbilde. Kroppen forandrer seg jo endel, og det er ikke alltid hodet henger med. Har faktisk opplevd det selv. Jeg gikk opp 10 kg pga ppiller, for deretter å gå ned 10 kg. Og selv om jeg var godt trent og så bra ut, så følte jeg meg fremdeles lubben og ekkel. Nå som jeg er gravid og ser tilbake på hvordan kroppen min så ut før, så kan jeg ikke skjønne at jeg tenkte på den måten i det hele tatt!! Det er tydelig at hodet ikke henger med!
Kjenner igjen den :/ jeg gikk ned 30 kg, og var endelig fornøyd med Megselv når jeg ble gravid ( ser jo nå at jeg hadde et problem, siden jeg var VELDIG tynn) men nå har jeg gått opp alle de kiloene igjen, og jeg gruer meg til å "miste unnskyldningen for hvorfor jeg ser så stor ut" for fjeset, armene og lårene er jo sånne steder som også spiller inn for "hvor stor man ser ut". Så er redd at DET, pluss magen kommer til å gjøre at jeg ikke klarer å se på Megselv igjen, og ikke klarer å slippe kjæresten til. Jeg vet at han trenger meg, men er vanskelig når man føler at alle andre synes at jeg er like "stygg" som jeg selv synes :/
Sent from my iPad using BV Forum