.

Uff... unner ingen å ha dårlig selvbilde. Kroppen forandrer seg jo endel, og det er ikke alltid hodet henger med. Har faktisk opplevd det selv. Jeg gikk opp 10 kg pga ppiller, for deretter å gå ned 10 kg. Og selv om jeg var godt trent og så bra ut, så følte jeg meg fremdeles lubben og ekkel. Nå som jeg er gravid og ser tilbake på hvordan kroppen min så ut før, så kan jeg ikke skjønne at jeg tenkte på den måten i det hele tatt!! Det er tydelig at hodet ikke henger med!

Kjenner igjen den :/ jeg gikk ned 30 kg, og var endelig fornøyd med Megselv når jeg ble gravid ( ser jo nå at jeg hadde et problem, siden jeg var VELDIG tynn) men nå har jeg gått opp alle de kiloene igjen, og jeg gruer meg til å "miste unnskyldningen for hvorfor jeg ser så stor ut" for fjeset, armene og lårene er jo sånne steder som også spiller inn for "hvor stor man ser ut". Så er redd at DET, pluss magen kommer til å gjøre at jeg ikke klarer å se på Megselv igjen, og ikke klarer å slippe kjæresten til. Jeg vet at han trenger meg, men er vanskelig når man føler at alle andre synes at jeg er like "stygg" som jeg selv synes :/

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg plager meg ikke så mye over de nå. For har gått opp så mange kilo og ser så sliten ut at jeg føler at det er så mye som spiller inn, så er ikke bare det som plager meg. Men er livredd at jeg kommer til å hate hvordan jeg ser ut etter fødsel.
Har sliti mye med dårlig selvtillit, så trenger ikke å føle meg enda værre når babyen er ute :( håper at hodet mitt klarer å holde på innstillingen om at det er verdt det!

Sent from my iPad using BV Forum

Samme her. Gått opp over 30kg i dette svangerskapet har jeg også. Så har en stor jobb forran meg! Og når kroppen har blitt full i strekkmerker så vil jo de aldri forsvinne..

Merker at det klør på magen igjen :-( blir bare verre og verre... Uff.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Merker at det klør på magen igjen :-( blir bare verre og verre... Uff.

Hjelper det å smøre inn med olje eller en fet krem? Prøv å smør deg inn i stedet for å klø. Uff, kjipt altså, men ikke såå lengr igjen nå! ;)

Hjelper det å smøre inn med olje eller en fet krem? Prøv å smør deg inn i stedet for å klø. Uff, kjipt altså, men ikke såå lengr igjen nå! ;)

Jeg smurte meg med tummy rub tre ganger før jeg la meg i går... Ganske fet olje. Hjalp kanskje litt. Klør ikke noe nå, men det er sikkert fordi jeg har fått flere merker :-P tør ikke å sjekke.

Jeg smurte meg med tummy rub tre ganger før jeg la meg i går... Ganske fet olje. Hjalp kanskje litt. Klør ikke noe nå, men det er sikkert fordi jeg har fått flere merker :-P tør ikke å sjekke.

Smør deg gjerne inn 2-3 ganger daglig så du ikke blir tørr. Har hørt at det bare blir verre og fler merker om man klør. De blir jo mindre synlig etterhvert.

Jeg skal innrømme at jeg har skikkelig angst for strekkmerker.
Min mor har sykt mange, men foreløpig har jeg ikke fått en eneste.

Jeg har lagt på meg lite og heller ikke fått så stor mage. Smører som en gal.

Jeg skal innrømme at jeg har skikkelig angst for strekkmerker.
Min mor har sykt mange, men foreløpig har jeg ikke fått en eneste.

Jeg har lagt på meg lite og heller ikke fått så stor mage. Smører som en gal.

Fins verre ting enn strekkmerker da ;-) Syns jo ikke noe særlig om det jeg heller, men tar det heller ikke så tungt. Satser på at trening og solarium gjør susen etter hvert!

Fins verre ting enn strekkmerker da ;-) Syns jo ikke noe særlig om det jeg heller, men tar det heller ikke så tungt. Satser på at trening og solarium gjør susen etter hvert!

For meg er nesten det det verste, ja så ille er det...

Nå må strekkmerkene slutte å vokse!!!! Jeg begynner snart å grine! Starta med en, så to, så over natta kom hele høyresiden av navelen, så kom det et par på venstresiden av navelen!! Nå har det spredd seg til hele venstresiden og over natta i natt så har de jaggu spredd seg til over navelen også :( i tillegg til korsryggen, rompa og lårene :( det tar jo aldri slutt! Jeg hadde jo planer om å slippe billig unna jeg! :( sikkert derfor jeg får så mange !

Sprer seg her og disse strekkmerkene :p

...her og. Merka at det klødde litt før jeg la meg i går... Trodde jeg skulle slippe billig unna jeg og, siden mamma ikke har et eneste strekkmerke etter tre unger.

Back
Topp