spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok bare hodet til babyen som presser nedi der og treffer noen nerver ;p Her er det blitt mye stikking og nedpress di siste ukene også, særlig når han presser med kroppen, uke 35+4 i dagRegner med at det er helt vanlige stikkinger, men fy faen det er jævlig :-( merker ikke noe uvanlig ellers. Men hvordan vet jeg at hodet er festet? Kjenner man det?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Da hodet var festet hos meg sist føltes det seriøst som hun var på vei til å dette ut av tissen min når jeg gikk. Jeg ble faktisk sliten av det og syns det var ubehagelig. Gikk sånn noen uker. Ikke alle kjenner det like godt.Jeg var hos jordmor for to dager siden. Og da var hodet fremdeles bevegelig. Men jeg vet ikke hvor lang tid det tar før det fester seg, og om man merker det selv... Sykt ubehagelig i går når hun bevegde på seg samtidig som det stakk noe sykt i underlivet. Hvordan er det å føde da!?!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Her stikker det som bare det og bekkenet er helt grusomtdet er så vondt og ubehagelig...
![]()