.

Tenkte det samme i dag. Stikker så masse. Særlig når jeg prater med noen, eller er i "fint selskap".

Var helt forferdelig :-( men heldigvis har det gitt seg nå. Merker det litt hver dag. Må krølle meg sammen hver gang.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er nok modning tenker jeg. Vil så gjerne ha masse stikninger i underlivet enn disse strålende fra bekkenløsningen. Gleder meg til hodet fester seg så jeg får det litt bedre. Dagens syt fra meg :p

Regner med at det er helt vanlige stikkinger, men fy faen det er jævlig :-( merker ikke noe uvanlig ellers. Men hvordan vet jeg at hodet er festet? Kjenner man det?

Modning ja. Som samekniver og strikkepinner. Skjer innimellom her også.
Om hodet er festet kan jordmor fortelle deg på kontroll :)

Regner med at det er helt vanlige stikkinger, men fy faen det er jævlig :-( merker ikke noe uvanlig ellers. Men hvordan vet jeg at hodet er festet? Kjenner man det?

Det er nok bare hodet til babyen som presser nedi der og treffer noen nerver ;p Her er det blitt mye stikking og nedpress di siste ukene også, særlig når han presser med kroppen, uke 35+4 i dag :) Var hos jordmor på fredag, å hos meg var ikke hodet festa enda, men han har i mange uker nå ligget med hodet nedover i mot bekkenet.

Forresten, jeg vet ikke hvordan man selv kjenner om hodet er festet. Jordmora har kjent på meg di gangene jeg har vært der :) Ikke enda hvertfall

Jeg var hos jordmor for to dager siden. Og da var hodet fremdeles bevegelig. Men jeg vet ikke hvor lang tid det tar før det fester seg, og om man merker det selv... Sykt ubehagelig i går når hun bevegde på seg samtidig som det stakk noe sykt i underlivet. Hvordan er det å føde da!?! :-P

Da hodet var festet hos meg sist føltes det seriøst som hun var på vei til å dette ut av tissen min når jeg gikk. Jeg ble faktisk sliten av det og syns det var ubehagelig. Gikk sånn noen uker. Ikke alle kjenner det like godt.

Her stikker det som bare det og bekkenet er helt grusomt :( det er så vondt og ubehagelig... :(

Samme her. Helt forferdelig når jeg skal snu meg i senga eller på sofaen. Er helt "løs" i korsryggen.

Back
Topp