16 uker og 5 timer til ultralyd!

MammaCaroline

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Ja, da er det bare 5 timer til jeg skal på ultralyd ! :) Er veeeeldig spent! Håper baby er frisk, og håper vi får vite kjønn! Da skal vi nok kjøpe et lite symbolsk plagg. :) Hvis det er gutt har vi jo veldig mye fra før, men ganske sikker på at vi ikke har nok, heldigvis! hehe. Må jo shoppe litt til baby nå også. :)

Også er jeg jo faktisk 16 uker i dag da! Vel, tror jeg. Ifølge legen som spontant ga meg en gratis UL da jeg var 9 uker. :) Spent på om jeg blir satt tilbake til min opprinnelige EL-termin, som da tilsvarer 15+5, eller om jeg holder meg der jeg er. :)

Så spennende! Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, da er det bare 5 timer til jeg skal på ultralyd ! :) Er veeeeldig spent! Håper baby er frisk, og håper vi får vite kjønn! Da skal vi nok kjøpe et lite symbolsk plagg. :) Hvis det er gutt har vi jo veldig mye fra før, men ganske sikker på at vi ikke har nok, heldigvis! hehe. Må jo shoppe litt til baby nå også. :)

Også er jeg jo faktisk 16 uker i dag da! Vel, tror jeg. Ifølge legen som spontant ga meg en gratis UL da jeg var 9 uker. :) Spent på om jeg blir satt tilbake til min opprinnelige EL-termin, som da tilsvarer 15+5, eller om jeg holder meg der jeg er. :)

Ikke mange dagene d er snakk om i tilfelle da.
Spennende m ul da. Du får vel vite kjønn og du nå!!

Å som j gleder meg til vi får vite!

Lykke til:)

Lykke til :-) Regner med det kommer oppdatering etterpå ;-)

Lykke til, :-D så spennende :-)

Heihei! Jada det gikk bare bra! Har en veldig sprellende og frisk baby i magen! :) Ble satt fram til 16+6, men hun fikk også en måling på 16+4, så jeg venter til ordinær UL med å evt. justere termin. I så fall havner jeg jo i februar, men jeg blir nok værende i mars likevel. Er jo her jeg er blitt kjent. :)

Ja, også er det en lillebror i magen! :) Så magefølelsen jeg har hatt den siste uken har stemt!

Bildet ble ikke så bra da, men hode og deler av overkropp vises i alle fall. Håper på bedre bilder om en uke. :)

Vedlegg

• Mini 2.jpg
    Mini 2.jpg
    5,5 KB · Visninger: 68
Gratulerer med prinsen i magen!! :) så morro! Fill faktisk en sterk følelse av at du hadde gutt i magen når jeg leste"hovudinnlegget" - morro! :)

Juhuuu!! Grattis! :D artig med en liten prins til da :D da får de nok mye moro av hverandre :D

- iPhone appen fra Side i Tyrkia ;)

Gratulerer med liten gutt :)

Tusen takk dere! :)

Ja jeg tror nok de blir å ha det veldig flott sammen! Hadde jo litt lyst på jente, siden jeg har gutt fra før, men for sønnen vår sin del så tenker jeg det blir helt utrolig supert med en lillebror, og jeg synes det er HELT greit at det er gutt og ikke jente! :) Så får jeg bare slå meg til ro med at det ikke blir noen datter på meg, men to flotte sønner. :)

Så fantastisk da :D gratulerer

Gratulerer så mye, er så spent selv på hva det blir denne gangen. Heldigvis nærmer det seg :)

Back
Topp