Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye ;)Elissa85 skrev:
Synes tiden går fort her også! Og du ligger jo litt foran, men dess kjekkere for deg ;)
guri, 2 uker på overtid er ikke spøk!! da regner jeg med du fikk testa alle kjerringråd for å få fødselen igang? Starta den av seg selv da?Amnion skrev:
Tuppeline skrev:
Synes tiden går fort her også! Og du ligger jo litt foran, men dess kjekkere for deg ;)
Tusen takk :o) Ligg litt foran,men har en tendens t å fød på overtid....gjekk 2 uka på overtid sist,så kainn hend at dokk får før mæ allikevel :)
Elissa85 skrev:
Tuppeline skrev:
Tusen takk :o) Ligg litt foran,men har en tendens t å fød på overtid....gjekk 2 uka på overtid sist,så kainn hend at dokk får før mæ allikevel :)
Kremt...Jeg fikk jo i uke 35+4 sist så...
Tuppeline skrev:
Elissa85 skrev:
Tuppeline skrev:
Kremt...Jeg fikk jo i uke 35+4 sist så...
D e nånn som har d ;o) Æ trur ongan min trives så godt i magen at dæm itj vil ut....Håpe æ får rundt termin gangen her,helst bittelitt før :)