16 uka allerede :D

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Tjohei, d her går jammen mæ oinna....e jo blitt 16 uka allerede, e jo snart halvveis jo Synes itj d e så læng sia æ satt me en positiv test i hånda.....Håpe resten av tia går like fort....emoticon

Jeg syns det går så saaaakte.. men så venter jeg på å bli ferdig med prosjektarbeid sånn at jeg kan reise sørover igjen da.

Gratulerer så mye ;) 
Synes tiden går fort her også! Og du ligger jo litt foran, men dess kjekkere for deg ;) 

Elissa85 skrev:
Gratulerer så mye ;) 
Synes tiden går fort her også! Og du ligger jo litt foran, men dess kjekkere for deg ;) 

Tusen takk :o) Ligg litt foran,men har en tendens t å fød på overtid....gjekk 2 uka på overtid sist,så kainn hend at dokk får før mæ allikevel :)

guri, 2 uker på overtid er ikke spøk!! da regner jeg med du fikk testa alle kjerringråd for å få fødselen igang? Starta den av seg selv da?

Grattis med 16 uker, her er jeg bare 13 enda, men håper ukene begynner å gå litt fortere nå for det har gått tregt hittil syns jeg.

Hurra for 16 uker! Nærmer seg faktisk med storskritt halvveis

D her går jo fooooooooort, rekk nesten itj å følg me ukan Gler mæ t ordinær ul om 4 uka no,håpe dæm går kjæmpefort

Amnion skrev:
guri, 2 uker på overtid er ikke spøk!! da regner jeg med du fikk testa alle kjerringråd for å få fødselen igang? Starta den av seg selv da?

2 uka på overtid utifra ul å 2 1/2 ifra menstermin....Å ja da,fekk testa absolutt aillt av kjærringråd å ingenting fungert!!!!!!Dro t sykehuset å fekk satt igang fødseln, sjøl om dæm villa vent nån daga t, i tilfelle dein starta av sæ sjøl......Æ nekta å dra heim før dæm gjor nåkka

Tuppeline skrev:

Elissa85 skrev:
Gratulerer så mye ;) 

Tusen takk :o) Ligg litt foran,men har en tendens t å fød på overtid....gjekk 2 uka på overtid sist,så kainn hend at dokk får før mæ allikevel :)

Kremt...Jeg fikk jo i uke 35+4 sist så...

Elissa85 skrev:

Tuppeline skrev:

Elissa85 skrev:
Gratulerer så mye ;) 

D e nånn som har d ;o) Æ trur ongan min trives så godt i magen at dæm itj vil ut.... Håpe æ får rundt termin gangen her,helst bittelitt før :)

Tuppeline skrev:

Elissa85 skrev:

Tuppeline skrev:

Elissa85 skrev:
Gratulerer så mye ;) 

D e nånn som har d ;o) Æ trur ongan min trives så godt i magen at dæm itj vil ut.... Håpe æ får rundt termin gangen her,helst bittelitt før :)

Kanskje vi får samtidig! ;) Har virkelig lyst til å gå til termin denne gangen ;) 

Back
Topp