16 dpo, masse symptomer men negativ test

Vilveldigblimamma

Andre møte med forumet
Hei! Jeg trenger virkelig hjelp

Den 8.10.21 sluttet jeg på ppiller ( cerazette ). Den 11.10.21 fikk jeg veldig lite brunt utflod og litt lyst rosa slim, dette varte frem til 12.10.21. Jeg hadde ingen mensen smerter eller noe symptomer på mensen.

Fra den 13.10 til idag 3.11 har jeg har både mensen smerter, stikkinger i livmor, smerter i eggstokkene med stråling ut i lysken på høyre side, vondt i magen og strekkinger i magen. Alle disse symptomene hver dag uten å få en eneste dråpe blod.

Den 16.10 fikk jeg noe som minnet om eggløsningslim, og hadde veldig smerter under samleie. Er det mulig å få eggløsning så kort tid etter pilleslutt?

Jeg lurer på om jeg kan være gravid etter som jeg har masse symptomer som nevnt tidligere men også mye mer, hvis jeg hadde eggløsning rundt 16.10. - 18.10 er jeg cirka 16 dpo idag, men kun negative tester.

Jeg bruker appen flo, husker ikke sist mens men la inn den lille blødningen etter pilleslutt som sist mens. Da sa appen jeg hadde eggløsning 14.10-18.10, test ikke men hadde noe som lignet veldig eggløsningslim og veldig smerte under samleie som jeg aldri har opplevd før. så er jo da heller ikke sikker på at jeg hadde eggløsning da.

Setter stor pris på svar, og lurer veldig på hva dere tror. Har somsagt smerter i underliv, eggstokkene og mage hver dag, men styrken på smertene varierer. Men har nå trodd i flere uker at mensen skal komme uten at det har kommet.

Beklager for dårlig skrevet symptomer men har bare kopiert dem fra appen der jeg har skrevet dem inn :)

Legger ved symptomene mine her:
4dpo: veldig tyntflytene utflod med vanlig lukt som bare renner ut ( den er også litt hvit). smerter i både mage og underliv, høyre side av livmor. Brekninger ila dagen.
har også hatt endel hetetokter om kveld/natt. hatt rare drømmer de to siste dagene. masse stikkinger i magen

5dpo: drømmer noe helt sykt rart. smerter i nedre del av mage og på høyre side. øm høyre pupp. brekker meg etter første bit av frokost. hvit luktfrit utflod og slimete utflod med litt hvit i.

6dpo: underlivssmerter, mage smerter, rare drømmer og hodepine og kviser

7dpo:
kramper i underliv, føles ut som mensen skal komme. kvalm. kjenner halsbrann. tett neste, kan være mye grunner til. veldig tørr i halsen, selvom jeg drikker mye vann. plutselig hjertebank

8dpo:
svimmel om morgenen og litt sånn uvel følelse. underlivssmerter. ganske mye smerter i underliv/eggstokkene egentlig i hele dag. stikkinger i underliv. veldig sterke smerter i underliv, føles ut som press på eggstokk/livmor og at det stråler litt. føles det stråler litt ut i lysken/ låret. mest på høyre side håper det er festesmerter… og ikke mensen som kommer. føles ikke helt likt ut som mensensmerter,annderledes men vondt smerte. vondt i korsrygg. føler meg sulten heletiden. svimmel og uvell/kvalm og stikkinger i underliv

9dpo:
rar drøm inatt .litt stikkinger i underliv. fortsatt smerter i underliv .føler meg lightheaded: svimmel og uvell når jeg reiser meg osv. kvalm og brekninger rett etter frokost. hodepine. underlivssmerter. smertene idag har ikke vert så vonde, igår var helt forferdelig

10 dpo: brekninger av en tiktok og er kvalm
brekninger av å spise skive. smerter i korsrygg, føles litt ut som skal få mensen, stråler litt smerte ut i lysken
milde mensensmerter, føles ut som mensen skal komme. litt mage smerter. mens smerter. hodepine og halsbrann

11dpo: moderate mensen smerter og ryggsmerter

12 dpo: menssmerter. vondt rygg!! føler meg veldig trøtt. veldig kvalm etter mat, hatt masse masse brekninger ingenting utflod de siste dgene. uggen i magen. negativ rfsu på kveldsurin. veldig vondt i høyre bryst, nippel hoven og forsndring i nuppene på areola
mage ilinger nesten/ smerter og smerter underliv

13 dpo: mensensmerter, veldig sulten og hodepine

14dpo: ( 4 uker på vei) : negativ test
veldig sult følelse. litt mage og underlivsmerter. tydelige underlivssmerter mot høyre side. sikker på at mensen kommer idag…mensensmerter milde, føles ut som jeg blør men gjør ikke det.sterkere smerter, tatt på bind men foreløpig ingen blod.har litt utflod, ekstremt lite, helt blankt og gjennomsiktig tyntflytende slim. er så lite at det ikke kommer i trusa men ligger inni skjede
mage smerter i venstre side nedre del av magen
føler meg veldig rar i formen. lenge siden sist måltid, men blir dårlig av å tenke på å spise og føler meg uvell/kvalm når jeg spiste mandarin
har også vert ekstremt opblåst hele dagene igår og idag, ser legit gravid ut. til og med før måltid
veldig sterke smerter/ømhet i venstre bryst og brystene føles mye tyngre ut
underlivssmerter og smerter i brystkassen

15 dpo:
føler meg ikke noe bra idag i formen, kjempe tung i hodet. føles ut som skal besvime hele tiden. vondt i hodet og tung i kroppen. vil bare såve. 15 dpo negativ test på morgen urin. har hatt mensen smerter også
fortsatt mensen smerter og litt smerter i nedre del av mage. har onnanert, ganske sterke underlivssmerter nå etter orgasme. underlivssmerter og lotion aktig utflod neg test. mage og underlivssmerter, og vondt i korsrygg. ganske sterke «mens» smerter eller smerter i underliv. strekinger/kramper i magen. vondt rygg og smerter i underliv. kanske vonde smerter. tror mensen kommer i morgen, får bare vente se..

16dpo: smerter i underliv, hodepine og ingen utflod.

Håper noen kan hjelpe meg her, forstår virkelig ingenting
 
Jeg skulle så gjerne hatt et godt svar til deg, men det har jeg dessverre ikke.
Har hørt om de som blir fort gravide etter å slutte på pillen, inkludert meg selv med min eldste.
Men jeg husker ikke hvor lang tid det gikk.

Men har og hørt at det kan ta i hvert fall fra en måned eller to, før det begynner å stabilisere seg.
Er så vanskelig å i hva som er tilfelle, for deg.
Derfor lot jeg være å svare, første gangen jeg leste.

Men kanskje du burde snakket med en lege?
Jeg tenker siden formen din er så dårlig.
Så får du kanskje litt flere svar på ting du lurer på, også.
:Heartred
Ønsker deg masse lykke til!
Vet hvordan det er med all denne usikkerheten, alt håpet og alle tankene, når man først bestemmer seg for å bli prøver.
 
Det kan være at syklus rett og slett er veldig ustabil etter pille-slutt, og at tr kommer, men det drar ut i tid. :confused013
 
Utrolig vanskelig å si. Du kan være gravid, men det er altfor tidlig å si? Eller så er hormoner og alt på tur pga pille slutt. Hvis du blir veldig bekymret og mensen ikke kommer innen 2 uker for.eks og du ikke har fått positiv test så ville jeg tatt en tur til gynekolog :happy:
 
Jeg skulle så gjerne hatt et godt svar til deg, men det har jeg dessverre ikke.
Har hørt om de som blir fort gravide etter å slutte på pillen, inkludert meg selv med min eldste.
Men jeg husker ikke hvor lang tid det gikk.

Men har og hørt at det kan ta i hvert fall fra en måned eller to, før det begynner å stabilisere seg.
Er så vanskelig å i hva som er tilfelle, for deg.
Derfor lot jeg være å svare, første gangen jeg leste.

Men kanskje du burde snakket med en lege?
Jeg tenker siden formen din er så dårlig.
Så får du kanskje litt flere svar på ting du lurer på, også.
:Heartred
Ønsker deg masse lykke til!
Vet hvordan det er med all denne usikkerheten, alt håpet og alle tankene, når man først bestemmer seg for å bli prøver.
Takk for svar! Skal ta en tur til lege om mensen ikke dukker opp om et par uker vertfall, og hvis test fortsatt er negativ :)
 
Utrolig vanskelig å si. Du kan være gravid, men det er altfor tidlig å si? Eller så er hormoner og alt på tur pga pille slutt. Hvis du blir veldig bekymret og mensen ikke kommer innen 2 uker for.eks og du ikke har fått positiv test så ville jeg tatt en tur til gynekolog :happy:
Tror også det bare kan være hormonene men skjønner ikke helt den lille «blødningen» jeg hadde og hvorfor jeg eventuelt skal ha så mye smerter etter den. Skal definitivt ta en tur til lege om tr ikke kommer
 
Tror også det bare kan være hormonene men skjønner ikke helt den lille «blødningen» jeg hadde og hvorfor jeg eventuelt skal ha så mye smerter etter den. Skal definitivt ta en tur til lege om tr ikke kommer
Håper selvfølgelig du er gravid :love7 Men en ting man ser her inne og har oppdaget med min egen kropp er hvor utrolig mye rart som kan skje. Virker nesten som alt mulig er normalt :knegg: Stakkars oss som må stappe i oss hormonpreperat egentlig. Du må oppdatere oss:happy:
 
Håper selvfølgelig du er gravid :love7 Men en ting man ser her inne og har oppdaget med min egen kropp er hvor utrolig mye rart som kan skje. Virker nesten som alt mulig er normalt :knegg: Stakkars oss som må stappe i oss hormonpreperat egentlig. Du må oppdatere oss:happy:
Håper også virkelig jeg er gravid.. Får bare fortsette å teste jevnlig. Skal holde dere oppdatert Blir spennende å se. Tenker at hvis jeg ikke er gravid kunne jo tr bare kommet nå, føles jo ut som jeg blør heeele tiden. Blir jo glad hver morgen når jeg ser at tr ikke har kommet, men så forvirret med negativ test hver morgen.
 
Kan være hormonene som tuller etter pilleslutt. Syklusen min etter pilleslutt var på 43 dager :hungover: så tok det et par sykluser før den var klokkeren på 28 dager:) prøvde ikke å bli gravid på det tidspunktet, men måtte slutte fordi jeg ble dårlig av ppiller
 
Kan være hormonene som tuller etter pilleslutt. Syklusen min etter pilleslutt var på 43 dager :hungover: så tok det et par sykluser før den var klokkeren på 28 dager:) prøvde ikke å bli gravid på det tidspunktet, men måtte slutte fordi jeg ble dårlig av ppiller
Er nok mest sannsynligvis bare hormonene ja.. men man blir jo så gira når man prøver å bli gravid og alt slags ting skjer med kroppen men jeg håper vertfall helt frem til tr kommer
 
Hei, etter hvor mange dager testet du deg positivt etter uteblitt mensen? :) gammelt innlegg ser jeg, men setter pris på svar. :)

Ser hun ikke har vært pålogget siden 2021, så jeg svarer bare :p
Hun skrev innlegget på 16 dpo - fikk positiv 3 dager etter, så.. 19dpo. (Ca 5 dager etter forventet mens, ved en gjennomsnittlig lengde på lutealfasen.).
:)
Håper det hjalp.
 
Ser hun ikke har vært pålogget siden 2021, så jeg svarer bare :p
Hun skrev innlegget på 16 dpo - fikk positiv 3 dager etter, så.. 19dpo. (Ca 5 dager etter forventet mens, ved en gjennomsnittlig lengde på lutealfasen.).
:)
Håper det hjalp.
Åå tusen takk❤️ Jeg er så dårlig på sånne korte navn
 
Åå tusen takk❤️ Jeg er så dårlig på sånne korte navn

Days past ovulation - gjennomsnittet får mens på 14-15 dpo. (Det er det utgangspunktet f.eks clearblue tar for seg, i alle fall). :) Så 19 dpo vil typisk være 4-5 dager over, hos gjennomsnittet. :)
 
Back
Topp