15mnd kontroll

Heh, samme her og, dagen før 16 måneder
Synes det bare har vært tull med kontrollene til yngste. Mistet noen av de første kontrollene og 6 måneders kontrollen ble utsatt med 2 måneder "/

Har vært litt tull med kontrollene her også, men aldri så lenge som 2 mnd. Men dem har blitt flyttet og vi har hatt 4 helsesøstere(tror jeg, har mista tellinga). Denne gangen har vi utsatt den to ganger og dem en.
 
Endelig var det vår tur[emoji2] Tuppa har blitt 81,5 cm og 11,1 kg. Helsesøster var veldig fornøyd med alt og sprøyta gikk fint. Gren litt akkurat da ho fikk den også var det over og ho fortsatte å leke[emoji4]
 
Her hadde vi kontroll nå nylig, så han har rukket å bli 16,5 mnd. Men var 86,5 cm og 10,8 kg. Alt gikk fint på undersøkelsen, fikk anbefaling om å øve på pinsettgrepet. Det er han dårlig på, så det øver vi egentlig litt allerede på. Men han syns nok det er helt meningsløst, for han gidder ikke å være med på det jeg driver med :p
 
Her hadde vi kontroll nå nylig, så han har rukket å bli 16,5 mnd. Men var 86,5 cm og 10,8 kg. Alt gikk fint på undersøkelsen, fikk anbefaling om å øve på pinsettgrepet. Det er han dårlig på, så det øver vi egentlig litt allerede på. Men han syns nok det er helt meningsløst, for han gidder ikke å være med på det jeg driver med :p
Lang slank type :D det er visst ikke alt disse små ser på som like meningsfylt som oss voksne.
 
Back
Topp