.

Har du bestandig testet med morgenurin? Selv har jeg ikke testet etter graviditet med EL-testen, desverre :-( Men om jeg hadde vært deg, hadde jeg trodd jeg var gravid, hvis ikke hadde ikke EL-testen slått ut!

Krysser fingrene og bein og armer og alt for at du er gravid!

Fant en EL-test, og sammenlingnet den med G-testen i kveld. EL-testen slo ut mer nå enn da jeg hadde EL(var sterkere enn teststreken), og G-testen var svak, men fullt synlig. Håper det hjelper det litt..

tusen takk for svar jenter :)  ja, den siste g-testen jeg svidde av (9 dpo) var morgen urin, men el testene har vært på kveld, jeg har forstått det sånn at de ikke skal taes i morgen urin?  de er forøvrig knall positive,  mer positiv nå enn da jeg hadde EL

MissDolly skrev:
Jeg tror du får positiv g-test jeg

så koselig at du sier det tusen takk, håper jeg ogsåemoticon

HEEEEI Saccosekk!!! :)

Kjekt å sjå deg!! :)

Eg aner ikkej kva ein EL test er, men ein graviditetstest kan slå ut ganske tidlig;) Min testa positivt over ei veke før eg forventa mens:P

spent på oppdatering

beklager, ble brått kuttet denne tråden, vi mistet desvereer i beg. av des...:( men har nå en  ny liten spire som vi håper holder seg der, til det er trygt å komme ut :) så nå er jeg foreløpig en sniker på septemberforumet :)  det sitter ferskt i minnet hvordan det gikk sist, så tør ikke helt å juble høyt enda :) ( men det skal sies at jeg jubler suuuperhøyt inni meg)

el-testene mine har slått positivt ut før positiv graviditetstest begge gangene.. :)
har testet med samme urin også, og de er gaaaaaaaaaaaanske positive...

El test = eggløsnings test.

Back
Topp