Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har du bestandig testet med morgenurin? Selv har jeg ikke testet etter graviditet med EL-testen, desverre :-( Men om jeg hadde vært deg, hadde jeg trodd jeg var gravid, hvis ikke hadde ikke EL-testen slått ut!
Krysser fingrene og bein og armer og alt for at du er gravid!
Fant en EL-test, og sammenlingnet den med G-testen i kveld. EL-testen slo ut mer nå enn da jeg hadde EL(var sterkere enn teststreken), og G-testen var svak, men fullt synlig. Håper det hjelper det litt..
tusen takk for svar jenter :) ja, den siste g-testen jeg svidde av (9 dpo) var morgen urin, men el testene har vært på kveld, jeg har forstått det sånn at de ikke skal taes i morgen urin? de er forøvrig knall positive, mer positiv nå enn da jeg hadde EL
beklager, ble brått kuttet denne tråden, vi mistet desvereer i beg. av des...:( men har nå en ny liten spire som vi håper holder seg der, til det er trygt å komme ut :) så nå er jeg foreløpig en sniker på septemberforumet :) det sitter ferskt i minnet hvordan det gikk sist, så tør ikke helt å juble høyt enda :) ( men det skal sies at jeg jubler suuuperhøyt inni meg)
el-testene mine har slått positivt ut før positiv graviditetstest begge gangene.. :)
har testet med samme urin også, og de er gaaaaaaaaaaaanske positive...