sorry for dem av dere so ble berørt og selvfølgelig tar vi ansvar for våre handlinger.
for å ikke lage en lang diskusjon , så slutter jeg her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke babyverden er den rette plassen og komme med slike uttaleleser!himmelskatt10 skrev:
Man må ta konsikvenser for sine handlinger, og selv om ikke du hadde "planer" om flere banr så skjedde det jo, og da må man også ta konsikvensene deretter.
Men som sakt: Dette er ikke rette plassen og lufte slike tanker! Jeg vet mange som sliter med og få barn, og er også personlig mot abort.. Gå heller til en lege og spør om råd. Kanskje forberede deg psykisk og mentalt på en 4 mann!
OJ.. blir så sjokkert over svarene til mange her. *rister på hodet*lisasmurf skrev:
Det må jo være rette plassen å lufte seg her, det er anonymt og sånne ting er bare veldig deilig å få skrevet ned et sted!
Skjønner ikke hvor folk finner sin medmenneskelighet hen?
Blir flau jeg.
Stita skrev:
Tror ikke babyverden er den rette plassen og komme med slike uttaleleser!himmelskatt10 skrev:
Man må ta konsikvenser for sine handlinger, og selv om ikke du hadde "planer" om flere banr så skjedde det jo, og da må man også ta konsikvensene deretter.
Men som sakt: Dette er ikke rette plassen og lufte slike tanker! Jeg vet mange som sliter med og få barn, og er også personlig mot abort.. Gå heller til en lege og spør om råd. Kanskje forberede deg psykisk og mentalt på en 4 mann!
Ehh?? Hvorfor i all verden er ikke dette plassen for å kunne si noe sånt??
Greit nok at hun ikke har vært kjempe forsvarlig, men alle er nok uforsiktig nå og da uten at de ønsker barn. Alle gjør feil, bare noen med mer alvorlige ting enn andre.
Dette er et sted som handler om barn, familie osv. Alt skal kunne diskuteres innen dette vel? Om folk ikke tåler å høre sånt fordi de ønsker barn selv, så må de heller finne seg en boble å leve i!
Folk skriver om at de har vært utro her inne også. Skal man ikke kunne lufte tanker om det heller fordi noen som har opplevd å være på andre siden av situasjonen kan føle seg truffet? Jada.....
Lissyjane skrev:
Er en sliter selv, men jeg har heldigvis vett og medfølelse nok til å se at det ikke alltid er like heldig med et lite barn! Og hvor ellers skal hun få lufte seg om ikke her? Hun kan få nøytrale svar og flere meninger. Ikke en mening fra en fagperson som er BETALT for å si det riktige. Her er nettopp stedet å ta slike ting opp. Så vet folk at mange er i samme båt uansett hva situasjon de er i.