.....

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Forumet er livet

sorry for dem av dere so ble berørt og selvfølgelig tar vi ansvar for våre handlinger.
for å ikke lage en lang diskusjon , så slutter jeg her..

uff sender en klem jeg. Håper dere kommer fram til en beslutning dere kan leve med uansett utfall.

Nå skal jeg vere brutalt ærlig og noe sikkert mangen vil kalle ufin, men jeg synest ikke synd på deg!
Du har selv satt deg i den situasjonen du er i, og uansett hvor forsiktig man er så fins det alltid en liten kjangse for at man kan bli gravid.
Greit nok at du ikke hadde fått begynt på pilla, men da venter du med sex til det er i orden, eller bruker kondom i det minste!
Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt har tid til å tenke på sex engang jeg med en liten en på 3måneder, men det skal jo ikke du ta stilling til - det er jo meg :P

Tror ikke babyverden er den rette plassen og komme med slike uttaleleser!

Man må ta konsikvenser for sine handlinger, og selv  om ikke du hadde "planer" om flere banr så skjedde det jo, og da må man også ta konsikvensene deretter.
Men som sakt: Dette er ikke rette plassen og lufte slike tanker! Jeg vet mange som sliter med og få barn, og er også personlig mot abort.. Gå heller til en lege og spør om råd. Kanskje forberede deg psykisk og mentalt på en 4 mann!

Rette stedet å få det ut! ;) Jeg kan skjønne deg, for jeg er litt der nå. Har to tette, og har helt panikk for at jeg skal bli gravid igjen nå. Nr 1 ble til på 1. forsøk! LYKKE! Og nr 2 ble til noen mnd før vi egentlig skulle prøve, og vi brukte prevensjon. HJELPES! Minsten er nå ett år og det var det eldste jenta var når jeg ble gravid sist.

Jeg tror ikke jeg hadde taklet å gå gravid en gang til, så tett etter fødsel og hadde nok ikke psykisk klart tre stk akkurat nå. Så jeg kan godt forstå fortvilelsen din!
Håper du blir fornøyd med valget du tar! Lykke til!

Uff..... Jeg føler masse med deg!
Sånne ting kan skje, men heldigvis lever vi i ett land med fri abort...
Lykke til!
Og jeg håper du finner en løsning som passer for både deg og mannen din!

OJ.. blir så sjokkert over svarene til mange her. *rister på hodet*
Det må jo være rette plassen å lufte seg her, det er anonymt og sånne ting er bare veldig deilig å få skrevet ned et sted!

Skjønner ikke hvor folk finner sin medmenneskelighet hen?
Blir flau jeg.

Himmelskatt, du kan ikke sensurere folk bare fordi du ikke er enige i valgene deres. Dette er forøvrig et forum for generelt snakk, og forumreglene sier dessuten ingenting om at man ikke kan be om råd i abortspørsmål her. Når det er sagt så var det sikkert klokt av deg, HI, å slette dette hvis du ikke er interessert i mye krasse og usaklige tilbakemeldinger, ja.

himmelskatt10 skrev:

Man må ta konsikvenser for sine handlinger, og selv  om ikke du hadde "planer" om flere banr så skjedde det jo, og da må man også ta konsikvensene deretter.
Men som sakt: Dette er ikke rette plassen og lufte slike tanker! Jeg vet mange som sliter med og få barn, og er også personlig mot abort.. Gå heller til en lege og spør om råd. Kanskje forberede deg psykisk og mentalt på en 4 mann!

Ehh?? Hvorfor i all verden er ikke dette plassen for å kunne si noe sånt??
Greit nok at hun ikke har vært kjempe forsvarlig, men alle er nok uforsiktig nå og da uten at de ønsker barn. Alle gjør feil, bare noen med mer alvorlige ting enn andre.
Dette er et sted som handler om barn, familie osv. Alt skal kunne diskuteres innen dette vel? Om folk ikke tåler å høre sånt fordi de ønsker barn selv, så må de heller finne seg en boble å leve i!
Folk skriver om at de har vært utro her inne også. Skal man ikke kunne lufte tanker om det heller fordi noen som har opplevd å være på andre siden av situasjonen kan føle seg truffet? Jada.....

lisasmurf skrev:
OJ.. blir så sjokkert over svarene til mange her. *rister på hodet*
Det må jo være rette plassen å lufte seg her, det er anonymt og sånne ting er bare veldig deilig å få skrevet ned et sted!

Skjønner ikke hvor folk finner sin medmenneskelighet hen?
Blir flau jeg.

Må bare signere denne jeg... blir helt sjokkertemoticon

Jeg tror at nettopp her er plassen for å lufte noe sånn. For her kan du være anonym, og stå fritt til å fortelle akkurat hva du vil. Dessverre så går mange rett til angrep, i stedet for å tilby nøytral hjelp. Det du kanskje ønsker, er bare at vi leser det du skriver. Det høres ut som du er i en vanskelig situasjon, og jeg håper det ordner seg til det beste for dere. 

Føler med deg, for jeg har også gått på den smellen der. I vårt tilfelle endte det med SA, og vi ville ikke tatt abort heller, men jeg har forståelse for at andre ser slikt på det.
Skjønner det du også tenker på de som sliter, men det syns jeg ikke du skal tenke for mye på. Livet er urettferdig, og slikt får man desverre ikke gjort noe med.
Jeg har familiemedlemmer som jeg gjerne skulle gitt litt fruktbarhet til, men det er desverre ikke slik det funker...

Lykke til med valget, håper det blir det rette for dere.

Stita skrev:

himmelskatt10 skrev:

Ehh?? Hvorfor i all verden er ikke dette plassen for å kunne si noe sånt??
Greit nok at hun ikke har vært kjempe forsvarlig, men alle er nok uforsiktig nå og da uten at de ønsker barn. Alle gjør feil, bare noen med mer alvorlige ting enn andre.
Dette er et sted som handler om barn, familie osv. Alt skal kunne diskuteres innen dette vel? Om folk ikke tåler å høre sånt fordi de ønsker barn selv, så må de heller finne seg en boble å leve i!
Folk skriver om at de har vært utro her inne også. Skal man ikke kunne lufte tanker om det heller fordi noen som har opplevd å være på andre siden av situasjonen kan føle seg truffet? Jada.....

Tror hun mener for noen folk her inne er raske med å dømme og komme med negative uttalelser til en slik situasjon.

Jeg skjønner godt at du er fortvilet!! Jeg ble gravid nå, selv om vi brukte kondom OG angrepille en gang.
Jeg synes at dette er den perfekte arena for å lufte slike tanker og spørsmål, er jo her det er hundrevis av damer :)

Håper virkelig at du treffer det valget som DU er fornøyd med, og om det er abort så gjør du det. Men da ville jeg gjort det så snart som mulig. Akkurat nå er det jo bare en liten "ting", og ikke en baby. Så da blir det litt annerledes enn om det er en pittemini baby som er 12uker inni magen.

Lissyjane skrev:

himmelskatt10 skrev:

Er en sliter selv, men jeg har heldigvis vett og medfølelse nok til å se at det ikke alltid er like heldig med et lite barn! Og hvor ellers skal hun få lufte seg om ikke her? Hun kan få nøytrale svar og flere meninger. Ikke en mening fra en fagperson som er BETALT for å si det riktige. Her er nettopp stedet å ta slike ting opp. Så vet folk at mange er i samme båt uansett hva situasjon de er i.

ps,det heter konsekvens

Slapp av. Her er gidder ikke jeg diskutere noe som vi aldri blir enige om. Noen har fordommer bare de ser navnet....

Dette gidder jeg desverre ikke. Har sakt det jeg skal si her inne.

Jeg hadde skrevet nøyaktig samme svar om det var noen andre som kom med innlegg tilsvarende ditt. Pisspreik er pisspreik uansett hvilket høl det kommer fra.

Back
Topp