LilleLavendel
Forumet er livet
jeg må legge til det da at jeg VIRKELIG ikke mener at man skal stille krav til mannen nå¨r man selv er hjemmeværende og frisk, mens mannen jobber og/eller er syk osv... mener bare i de situasjonene hvor begge jobber fullt eller hvor man jobber ca like mye, eller hvor man selv er syk eller hvor det er ekstremt mye med unger pga spesielle behov osvosv... :) men der hvor man i utgangspunktet har ganske så like forutsetninger for å orke/ikke orke husarbeid, så bør begge yte sånn ca like mye, mener jeg da. men det kan jo være feks at mannen da gjør alt ute og dama alt inne osv. man deler jo de tingene der som man selv måtte ønske.
men vi har et vennepar hvor begge jobber akkurat like mye, mens hun ALLTID tar ungene, tar all oppvask, lager all mat, vasker og rydder alltid, fikser hagen, klipper gresset, maler huset osvosv. det blir jo litt skeivt? skulle æønske for hennes del at hun hadde stilt bittelitt mer krav!
men vi har et vennepar hvor begge jobber akkurat like mye, mens hun ALLTID tar ungene, tar all oppvask, lager all mat, vasker og rydder alltid, fikser hagen, klipper gresset, maler huset osvosv. det blir jo litt skeivt? skulle æønske for hennes del at hun hadde stilt bittelitt mer krav!