Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rada
Virkelig storsjarmør han der, gitt[:'(] ignorer tosken!
ORIGINAL: babymagen90
Kan du ikke anmelde han for trakassering? du har jo meldinger på det... Fyfaen at det går annt! [:@] Det er DU som aldri skulle ha møtt noe så stygt som han for det fortjente han ikke!
ORIGINAL: Rada
Virkelig storsjarmør han der, gitt[:'(] ignorer tosken!
ORIGINAL: zmikka
Ufff [&o][&o][&o][&o][&o]
Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]
ORIGINAL: StjernejentenJeg har ikke dårlig sammvittighet i det hele tatt i hvertfall.Jeg har mått legge om livet mitt og bruker all min tid på barna i tillegg til det økonomiske.Faren har ikke mått endre noe som helst....
ORIGINAL: zmikka
Ufff [&o][&o][&o][&o][&o]
Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]
???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!