..

*Musti*

Forumet er livet
Takk for støtten jenter [:)]
Skal innom politistasjonen på torsdag.. Tviler på at det kan anmeldes,men skal iallefall rådføre meg med dem om hva jeg skal gjøre [:)]

Virkelig storsjarmør han der, gitt[:'(] ignorer tosken!

Ufff [&o][&o][&o][&o][&o]

Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]

Kan oxo legge til at han ikke har brukt ei eneste krone på lillemor,bortsett fra bidraget..

Høres ut som et skikkelig rasshøl ja! [:-][:'(] Håper du ikke lar lillesnuppa ha noe med den å gjøre. 

boys will be boys ...

typisk exer spør du meg... [:o]

exer skulle bare forsvunnet fra jordens overflate !

Han har sett henne 1 gang siden hun ble født..da var hun 7 mndr..
Dette var i mai 08..

ORIGINAL: Rada

sign [>:]

aaaaawwwww!! trodde ikke prince charming eksisterte paa ordentlig!!!

for en sopp!

Kan du ikke anmelde han for trakassering? du har jo meldinger på det... Fyfaen at det går annt! [:@] Det er DU som aldri skulle ha møtt noe så stygt som han for det fortjente han ikke!

ORIGINAL: babymagen90

Kan du ikke anmelde han for trakassering? du har jo meldinger på det... Fyfaen at det går annt! [:@] Det er DU som aldri skulle ha møtt noe så stygt som han for det fortjente han ikke!

jeg tenkte det samme, ta ihvertfall vare på meldingene, just in case.......

ORIGINAL: zmikka

Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]

ORIGINAL: Rada

sign... fy fan for en taper!!!

han får slutte å gjøre damer gravide da, så har han ikke så mange å betale for... han blir ruinert? ja, slik er det å ha barn! Mye de trenger og han betaler bare en liten BRØKK del av alt sammen!! jezz.. grow some balls!! jævla tosk!!!

Det er akkurat sånn min eks styrer på.Hver gang han vil sette ned bidraget så går det opp[:D]Som jeg sier "du får styre på..."[:D] Også fikk jeg et brev i fjor høst hvor det sto at bidraget skulle opp med 500,- kan si det sånn at det tok bare et par dager før han ringte og sa han skulle ha delt foreldreomsorg.Jeg trodde det man ville ha ungene fordi man ville  HA de jeg,ikke fordi det er billigere[:@]

???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!

ORIGINAL: Stjernejenten

???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!
Jeg har ikke dårlig sammvittighet i det hele tatt i hvertfall.Jeg har mått legge om livet mitt og bruker all min tid på barna i tillegg til det økonomiske.Faren har ikke mått endre noe som helst....

å herre gud[8|] hva slags menneske er det der!???
jeg tror jeg hadde anmeldt han jeg!

Som man ligger får man betale.

Noe han kanskje burde tenkt på før han sprer rundt seg med sædceller

Han burde hatt et kraftig tupp bak. Barn er ikke billige i drift, så kam man ikke holde snoppen i sjakk får man vel godtgjlre på andre måter! Betale!

Masse lykke til!

ORIGINAL: babymagen90

Back
Topp