..

ORIGINAL: Labambie

Høres ut som et skikkelig rasshøl ja! [:-][:'(] Håper du ikke lar lillesnuppa ha noe med den å gjøre. 

ORIGINAL: Stjernejenten

ORIGINAL: zmikka

Ufff [&o][&o][&o][&o][&o]

Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]

???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!

Nå vet du ingenting om verken min eller hans pengesituasjon så jeg har i blandt dårlig samvittighet ja iom at jeg lever bedre enn han. Pengene går inn på en pensjonssparingskonto så er ikke avhengig av disse pengene, derfor.

ORIGINAL: forvirretmor

Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]

???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!
Jeg har ikke dårlig sammvittighet i det hele tatt i hvertfall.Jeg har mått legge om livet mitt og bruker all min tid på barna i tillegg til det økonomiske.Faren har ikke mått endre noe som helst....

Nei, men det er din situasjon. Det som forandret seg her var at jeg fikk ett barn som jeg måtte ta meg av, flytte og ikke kunne shoppe for 10.000+ til meg selv lenger. Mini har mere sparepenger på sin konto enn jeg noen gang har hatt så bidraget kommer absolutt godt med, men er ikke avhengig av det.

???

Vet jeg ikke skal ha dårlig samvittighet fordi pengene går jo til barnet vårt, men ikke alltid jeg synes det er like gøy. 4000 er ikke småpenger for en som sitter med diverse lån og regninger når jeg har langt i fra så høye utgifter i mnd, men det gjør bedre at alle pengene går til ting/sparing til mini siden jeg ikke er ei av de som må snu på hver krone for at det skal gå opp hver mnd så har flere ganger vurdert å sette ned bidraget, men så er det en del av meg som sier at sånn er det når man får barn.

Hørtes ut som en utrolig sjarmerende mann....... [:'(]

Nei, fy søren! Godt NAV gjør jobben sin!!

ORIGINAL: forvirretmor

Det er akkurat sånn min eks styrer på.Hver gang han vil sette ned bidraget så går det opp[:D]Som jeg sier "du får styre på..."[:D] Også fikk jeg et brev i fjor høst hvor det sto at bidraget skulle opp med 500,- kan si det sånn at det tok bare et par dager før han ringte og sa han skulle ha delt foreldreomsorg.Jeg trodde det man ville ha ungene fordi man ville  HA de jeg,ikke fordi det er billigere[:@]

Da kan du jo sette opp et lite budsjett med hva det vil koste ham å stå for 50% av alle utgifter for barna - bare halvparten av barnehageregningen er jo tett opp til hva de fleste betaler i bidrag fra før, og plusser du på noen vinterdresser, ulltøy og sko blir utgiftene hans fort HØYERE med den løsningen. [;)]

Di slutter når di ikke får oppmerksomhet...
Så hadde nok bare ignorert sånt idioti, men tatt vare på mld...

Bra han holder seg unna barnet ditt hvertfall [:)]

hadde svart noe sånt som "det er ditt eget valg å pule på alt det stygge du finner rundt om kring - så da må du betale for konsekvensene også".[8D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

hadde svart noe sånt som "det er ditt eget valg å pule på alt det stygge du finner rundt om kring - så da må du betale for konsekvensene også".[8D]

Ikke ta deg nær av noe en ting han skriver ihvertfall, la vær å svare og lat som at han ikke finnes[:)]
Han høres ut som at han er svært så misfornøyd med sitt eget liv, så selvfølgelig vil han finne på alt mulig rart for å hakke på deg også!

Har ikke sendt eller svart han på en eneste sms siden mai 08..
Han har ringt EN gang siden mai 08 og det var i juli samme år..KUN for å brøle og kjefte ang bidraget..
Og jeg har tatt vare på alt av mld'r i fra han,så veien til politistasjonen blir kortere og kortere.. Skal innom der på torsdag når lille er i b.hagen og jeg har fri..

ORIGINAL: Mrs Lutz

Orker ikke bruke penger på mldr til han.. Han er ikke verdt det..
Men man blir jo skeptisk når det kommer sånne sms..han bor jo ikke SÅ langt unna meg,liksom.. Og han er jo i byen hver gang hurtigruta anløper.. Hun andre barnemoren hadde visst fått no ala samme sms..

Back
Topp