BreeVanDeKamp
Gift med forumet
ORIGINAL: Labambie
Høres ut som et skikkelig rasshøl ja! [:-][:'(] Håper du ikke lar lillesnuppa ha noe med den å gjøre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Høres ut som et skikkelig rasshøl ja! [:-][:'(] Håper du ikke lar lillesnuppa ha noe med den å gjøre.
ORIGINAL: Stjernejenten
ORIGINAL: zmikka
Ufff [&o][&o][&o][&o][&o]
Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]
???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!
ORIGINAL: forvirretmor
ORIGINAL: StjernejentenJeg har ikke dårlig sammvittighet i det hele tatt i hvertfall.Jeg har mått legge om livet mitt og bruker all min tid på barna i tillegg til det økonomiske.Faren har ikke mått endre noe som helst....
Flere ganger jeg har dårlig samvittighet for pengene BF må betale i bidrag siden det ikke er småpenger når man har andre ting som skal betales også, men sånn er det bare [:-]
???
Regner med de fleste bf betaler mindre enn halvparten av det det koster å ha unger. (iallefall de som kun betaler det nav regner ut) Dyrere husleie om man trenger flere rom, ekstra mat, klær, aktiviteter. Så syns ikke noen skal ha dårlig samvittighet for det!!!
ORIGINAL: Stjernejenten
???
ORIGINAL: forvirretmor
Det er akkurat sånn min eks styrer på.Hver gang han vil sette ned bidraget så går det opp[:D]Som jeg sier "du får styre på..."[:D] Også fikk jeg et brev i fjor høst hvor det sto at bidraget skulle opp med 500,- kan si det sånn at det tok bare et par dager før han ringte og sa han skulle ha delt foreldreomsorg.Jeg trodde det man ville ha ungene fordi man ville HA de jeg,ikke fordi det er billigere[:@]
ORIGINAL: Mrs Lutz
hadde svart noe sånt som "det er ditt eget valg å pule på alt det stygge du finner rundt om kring - så da må du betale for konsekvensene også".[8D]