Bruker271tor
Elsker forumet
ORIGINAL: Lena Levegg
NEI [:@] Og jeg syntes det absolutt ikke er greit i det hele tatt!! Og de har aldri heller
opplevd at sine foreldre har kranglet eller hyla til hverandre [:o]
Jeg er også BARE et menneske, men jeg klarer å bruke huet fordet! Vet at mange blir provosert av meg pga mitt syn på dette her, men
jeg har sett så mye dritt blandt andre av mine venninner da jeg var liten, og bestemte meg tidlig for at dette skal
mine barn aldri oppleve [>:] Mannen min har også vært en av disse barna, han hatet det!
Så vær så snill å tenk dere om før dere fyrer opp i været, det skaper bare dritt.. de oppfører seg jo som dere når de er med andre unger, og
det er ikke gøy for andre barn å leke med de som kjefter og skriker for den minste ting.
Prøv å smile til ungene deres så skal du se at trassanfallet får en annen pipe [:D][:D]
jeg kommer også fra et sånt hjem.. ikke mamma som skrek og kjefta, men samboeren. Både min søster og meg og hans barn var livredde inni oss og ville bare vekk. Vi skalv inni oss lenge etterpå, for det å bli ropt til av voksne folk er skremmende! Man kan ikke se hvor redd et barn blir av det, men jeg som har opplevd det kan fortelle at det er en helt jævlig følelse og man er vettaskremt selvom det ikke alltid vises på utsiden.