Ø Ønske_mamma Betatt av forumet Aprilbarna`15 7 Okt 2014 #41 Gratulerer 14 uker i dag jeg også godt å være kommet så langt at en merker at en igjen har litt energi til å gjøre noe sammen med gutten min!
Gratulerer 14 uker i dag jeg også godt å være kommet så langt at en merker at en igjen har litt energi til å gjøre noe sammen med gutten min!
Spire nr 2 Blir kjent med forumet Aprilbarna`15 8 Okt 2014 #42 Lovebelly skrev: Bare 26 uker igjen jeg synes tiden går fort, og nå begynner kvalmen å slippe taket litt. Den er ikke like intens som tidligere Nå er det bare 10 dager til ul nr 4, og 28 dager til oul!! Blir så koselig å se en stor baby Klikk for å utvide … Ååh, gratulerer!! Er bare 11+2 enda, synes tiden til uke 12 går aaalllt for sakte..vil bare komme til det punktet jeg kan kjenne liv!
Lovebelly skrev: Bare 26 uker igjen jeg synes tiden går fort, og nå begynner kvalmen å slippe taket litt. Den er ikke like intens som tidligere Nå er det bare 10 dager til ul nr 4, og 28 dager til oul!! Blir så koselig å se en stor baby Klikk for å utvide … Ååh, gratulerer!! Er bare 11+2 enda, synes tiden til uke 12 går aaalllt for sakte..vil bare komme til det punktet jeg kan kjenne liv!
Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 8 Okt 2014 #43 Spire nr 2❤️ skrev: Ååh, gratulerer!! Er bare 11+2 enda, synes tiden til uke 12 går aaalllt for sakte..vil bare komme til det punktet jeg kan kjenne liv! Klikk for å utvide … Den kommer fort
Spire nr 2❤️ skrev: Ååh, gratulerer!! Er bare 11+2 enda, synes tiden til uke 12 går aaalllt for sakte..vil bare komme til det punktet jeg kan kjenne liv! Klikk for å utvide … Den kommer fort