14.oktober :-)

Ja. Det passer bedre.... han er for stor for 1 og 2 åringer hehe :-D :-D

Hehe ja.. og ting dem lærer på stor avdeling er jo mer tilpasset dems alder å.. blir for enkelt på liten.. hehe
 
Takk søta ♡
Håper dere har det bra? :)

Er formen til Wael blitt bedre? :) Alt er vel her, takk som spør:rolleyes::) Mannen har seinvakt, så ikke hjemme før 23.30, kjenner jeg er sliten etter en lang dag og Emmeth sovna først nå. Han har fått astmamedisiner 2 ganger siden kl 17.00.. tett og forkjøla, men går fint:) Mathea overnatter hos ei venninne rett nedi veien her og mellemsnupp sover søtt i senga si♡ i morgen skal vi til ahus og få vite hva kulen på emmeth sitt kragebein er for noe. alt bra med dere?:)
 
Tusen takk :D

Hvordan går det med dere? :)

Hihi, svarte nettopp lenny-tutta, så se svaret der, søta:) Alt vrl med dere? Feiring av løvegutten i helga? :):D:)
 
Er formen til Wael blitt bedre? :) Alt er vel her, takk som spør:rolleyes::) Mannen har seinvakt, så ikke hjemme før 23.30, kjenner jeg er sliten etter en lang dag og Emmeth sovna først nå. Han har fått astmamedisiner 2 ganger siden kl 17.00.. tett og forkjøla, men går fint:) Mathea overnatter hos ei venninne rett nedi veien her og mellemsnupp sover søtt i senga si♡ i morgen skal vi til ahus og få vite hva kulen på emmeth sitt kragebein er for noe. alt bra med dere?:)
Takk. Han er ganske slapp og ikke matlyst, men helt Ok form :)

Stakkars liten. Godt han sovnet til slutt. Forstår du blir utslitt :-(
Når har dere time i morgen? Oppdater oss :) Lykke til ♡♡

Så koselig med overnattingsbesøk :)
 
Så herlige brusdagsgutter.
Fortsatt god bedring til W!!!

Vi har hatt en hendelse med T og SFO/skolen i dag, så jeg er fortsatt ikke landet helt.
Men han har det kjempebra, det er værre med mora som er frustrert og sinna.
Kan ta det på secret..
Ellers har vi hatt en fin dag. Jeg var på forelesning og i ettermiddag besøkte vi et vennepar med jevnaldrede barn og fikk middag og dessert :)
Ungene sovnet sent, men nå er det rolig her :p
 
Er formen til Wael blitt bedre? :) Alt er vel her, takk som spør:rolleyes::) Mannen har seinvakt, så ikke hjemme før 23.30, kjenner jeg er sliten etter en lang dag og Emmeth sovna først nå. Han har fått astmamedisiner 2 ganger siden kl 17.00.. tett og forkjøla, men går fint:) Mathea overnatter hos ei venninne rett nedi veien her og mellemsnupp sover søtt i senga si♡ i morgen skal vi til ahus og få vite hva kulen på emmeth sitt kragebein er for noe. alt bra med dere?:)
Hihi, svarte nettopp lenny-tutta, så se svaret der, søta:) Alt vrl med dere? Feiring av løvegutten i helga? :):D:)

Der var svaret ja :p hehe.. høres hvertfall ut som om ting er litt bedre enn det var for en kort stund siden!! :) men fortsatt god bedring til Emmeth! Husk å oppdatert oss ang kulen da!:)

Alt bra med oss, takk:) hehe lille løve ble egentlig feiret i et felles selskap for han og Liana for litt over 1 uke siden :) så ble det idag siden det er dagen hans :D vil ikke gjøre for mye ut av det i år, fordi han er så redd for tiden ;)
 
Så herlige brusdagsgutter.
Fortsatt god bedring til W!!!

Vi har hatt en hendelse med T og SFO/skolen i dag, så jeg er fortsatt ikke landet helt.
Men han har det kjempebra, det er værre med mora som er frustrert og sinna.
Kan ta det på secret..
Ellers har vi hatt en fin dag. Jeg var på forelesning og i ettermiddag besøkte vi et vennepar med jevnaldrede barn og fikk middag og dessert :)
Ungene sovnet sent, men nå er det rolig her :p

Oj ikke noe gøy med frustrerende hendelser! Skal lese iløpet av kvelden;) (om det er lagt inn) :)

Må bare si at ansatte i bhgen her skryter sånn av lua du strikka :D hehe.. både av utseende, hvor god og myk den er og hvor fint den sitter! ;)
 
Oj ikke noe gøy med frustrerende hendelser! Skal lese iløpet av kvelden;) (om det er lagt inn) :)

Må bare si at ansatte i bhgen her skryter sånn av lua du strikka :D hehe.. både av utseende, hvor god og myk den er og hvor fint den sitter! ;)
Så koselig at de synes den er bra :D
 
Så herlige brusdagsgutter.
Fortsatt god bedring til W!!!

Vi har hatt en hendelse med T og SFO/skolen i dag, så jeg er fortsatt ikke landet helt.
Men han har det kjempebra, det er værre med mora som er frustrert og sinna.
Kan ta det på secret..
Ellers har vi hatt en fin dag. Jeg var på forelesning og i ettermiddag besøkte vi et vennepar med jevnaldrede barn og fikk middag og dessert :)
Ungene sovnet sent, men nå er det rolig her :p
Takk :-D

Du har ikke lagt inn noe ennå.. men håper det ordnet deg for han/dere?

Kos med middag og dessert. Hva fikk dere? :)
 
Hermine er så morsom om dagen.

Hun har begynt å si "jeg" (ikke æ som hun pleier) og snakker SÅ pent atte :p

De i bhg lurte på hvor hun hadde det fra, og jeg aner ikke :eek: :p Tror kanskje hun ser for mye på tv :eek:
 
Hermine er så morsom om dagen.

Hun har begynt å si "jeg" (ikke æ som hun pleier) og snakker SÅ pent atte :p

De i bhg lurte på hvor hun hadde det fra, og jeg aner ikke :eek: :p Tror kanskje hun ser for mye på tv :eek:
Hehe, så søt :D
 
Hermine er så morsom om dagen.

Hun har begynt å si "jeg" (ikke æ som hun pleier) og snakker SÅ pent atte :p

De i bhg lurte på hvor hun hadde det fra, og jeg aner ikke :eek: :p Tror kanskje hun ser for mye på tv :eek:
Hehe. Bokmål ? :-D
Morsomt da :)
 
Apropos å snakke : Mina snakker jo bare Svensk omtrent nå.
Og sier ofte : mamma, du kan sitta ner hær... er så rart. Jeg klarer ikke å snakke så bra en gang haha! :)
 
Haha morsomme Hermine da :D fanger nok mye opp via tv :)

Skal si de tar opp språket fort Lene! Med tanke på at hun omtrent bare snakker svensk :) moro da :D
 
God natt alle sammen.
I morgen har minsten og jeg fri. Jeg er litt usikker på om det blir treffen på oss eller bare å være hjemme :)
Sov godt!
 
God natt og sov godt :)

Straks legging her å ;)
 
Litt seint, men GRATULERER MED DAGEN TIL WAEL OG LEOH!! Håper de har hatt en fin dag begge to.:)
 
Back
Topp