14.oktober :-)

God kveld :)
Hva gjør dere?

Da har vi hatt et liiite selskap for Leoh:) mamma og ene søsteren min kom og vi kosa oss med kake!
Leoh fikk flere fine gaver av dem:D
Nå sover barna og jeg har spist litt kveldsmat;) skal se på tv nå:D

Bursdagsbarnet mitt:D
1413309183476.jpg
1413309469049.jpg
1413309203305.jpg
1413309221425.jpg
 
Takk :)
Ja synd :-(

Fetteren var akkurat på legevakta (han er 2,5)... hadde 40,1 i feber! !!!! Skremmende!

40 er høyt ja:( men heldigvis ikke like farlig hos barn som for oss voksne! Men skummelt med tanke på feberkramper å sånt!
 
Takk jenter :) :)
vi har vært med mamma og lillesøster nedi byen. Spist hamburger. Koselig :)
Wael har spist 1 kakebit :-( og noen biter av en hamburger. Varm ennå :-(

De har fått bhgplass fra denne mnd :-D
Formet som en båt. På hver sin avdeling : styrbord og babord :-D
Stakkars liten da :( Masse god bedring!

Så bra at dere har fått barnehageplass :D Skal si det er god dekning i Sverige :) Kanskje kjekt for de å få plass på hver sin avdeling og leke litt på egenhånd? :)
 
Så koselige bilder ♡♥han er så søt ♡
Ser ut som om dere har hatt en fin dag :) :)

Kveldsmat ja... det må jeg ha og :)

Ja det var koselig :) litt godt når det ikke blir så mange.. siden vi er 5 stk fra før i en liten stue :p hehe..
 
Stakkars liten da :( Masse god bedring!

Så bra at dere har fått barnehageplass :D Skal si det er god dekning i Sverige :) Kanskje kjekt for de å få plass på hver sin avdeling og leke litt på egenhånd? :)
Takk ♡

Ja. Supert i Strømstad. Helt overrasket. Her tok det typ 5 mnd :) og der 2 uker...hehe..

Ja tror han kommer på den store avdelingen. Siden det kun er 2 avdelinger. Og han leker bare med de store guttene :)
 
Stakkars liten da :( Masse god bedring!

Så bra at dere har fått barnehageplass :D Skal si det er god dekning i Sverige :) Kanskje kjekt for de å få plass på hver sin avdeling og leke litt på egenhånd? :)

Merker det er godt for Emira og Liana at dem er på hver sin avdeling.. da leker dem bedre sammen hjemme :) i helgene kan det bli mer krangling :p hehe
 
Gratulerer så masse med dagen til Wael og Leoh:D:D:D For noen nydelige bursdagsgutter:rolleyes::D synd Wael ikke er i form, god bedring til han:)
 
Takk ♡

Ja. Supert i Strømstad. Helt overrasket. Her tok det typ 5 mnd :) og der 2 uker...hehe..

Ja tror han kommer på den store avdelingen. Siden det kun er 2 avdelinger. Og han leker bare med de store guttene :)

Han gjør nok det da.. her så flytter jo barna over til stor avdeling det året dem fyller 3 år ;)
 
Back
Topp