ORIGINAL: Bouncy Buttocks
ORIGINAL: ¤Stumpen¤
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
Det virker som om det største problemet ditt er at sjefen din ønsker å prate med deg, og jeg ser ikke helt hva som er så fælt. Kan du ikke bare a) si at du ikke er i form men at dere gjerne kan ta et telefonmøte, og b) si at du nok skal klare å komme på jobb igjen etter sykmeldingsperioden? Mulig at arbeidsgiveren din er i overkant ivrig, men du virker jo ikke særlig samarbeidsvillig selv, heller.
Du opplever henne som lite samarbeidsvillig fordi hun vegrer seg for samtale nr. tre på en knapp uke når hun er sykemeldt 14 dager?
Jeg opplever henne som lite samarbeidsvillig fordi hun ikke virket interessert i å prate med sjefen overhodet. I hovedinnlegget himler hun med øynene fordi sjefen tok kontakt etter tre dager. Da var det ikke nevnt noe om at hun hadde en timeslang samtale med henne da hun leverte sykmeldingen. Jeg tror jeg allerede har forklart dette.
Himler med øynene.... Jaja.... Hu BA meg komme tilbake etter tre dager når jeg var der for å levere sykemelding. Når jeg da var der fredag, så skal hu ha meg tilbake igjen IDAG! Og kurs en annen dag denne uka... Og da er JEG lite samarbeidsvillig bare fordi jeg syns det er litt vel mye? Poenget med sykemelding for meg er jo da egentlig borte...
Skal visst ikke så ille mye til før du oppfatter noen som lite samarbeidsvillig... Du sier at jeg er uinteressert i å snakke med sjefen min i hele tatt. Det er jeg vel ikke når jeg satt på kontoret hennes to ganger forrige uke!!!!???
[;)]