---

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

ORIGINAL: ¤Stumpen¤

Det virker som om det største problemet ditt er at sjefen din ønsker å prate med deg, og jeg ser ikke helt hva som er så fælt. Kan du ikke bare a) si at du ikke er i form men at dere gjerne kan ta et telefonmøte, og b) si at du nok skal klare å komme på jobb igjen etter sykmeldingsperioden? Mulig at arbeidsgiveren din er i overkant ivrig, men du virker jo ikke særlig samarbeidsvillig selv, heller.

Du opplever henne som lite samarbeidsvillig fordi hun vegrer seg for samtale nr. tre på en knapp uke når hun er sykemeldt 14 dager?

Jeg opplever henne som lite samarbeidsvillig fordi hun ikke virket interessert i å prate med sjefen overhodet. I hovedinnlegget himler hun med øynene fordi sjefen tok kontakt etter tre dager. Da var det ikke nevnt noe om at hun hadde en timeslang samtale med henne da hun leverte sykmeldingen. Jeg tror jeg allerede har forklart dette.

Himler med øynene.... Jaja.... Hu BA meg komme tilbake etter tre dager når jeg var der for å levere sykemelding. Når jeg da var der fredag, så skal hu ha meg tilbake igjen IDAG! Og kurs en annen dag denne uka... Og da er JEG lite samarbeidsvillig bare fordi jeg syns det er litt vel mye? Poenget med sykemelding for meg er jo da egentlig borte...

Skal visst ikke så ille mye til før du oppfatter noen som lite samarbeidsvillig... Du sier at jeg er uinteressert i å snakke med sjefen min i hele tatt. Det er jeg vel ikke når jeg satt på kontoret hennes to ganger forrige uke!!!!???
[;)]

Jeg synes ikke det var galt av deg. Du er tross alt sykemeldt enda, og legen har nok litt bedre peiling på helsa di enn det sjefen har... Sjefen din kan ikke si at på tirsdag kommer du på jobb, når du faktisk er sykemeldt.

God bedring [:)]

jeg syns du skal få lov å hvile deg de stakkars ukene d var snakk om, 2 møter på ei uke hørtes mye ut, på så kort tid rekker du jo ikke noe tilrettelegging før du faktisk er tilbake på jobb uansett. håper d ordner seg for deg.

For trettende og siste gang: da jeg sa at du virket lite samarbeidsvillig så visste jeg ikke at du hadde hatt møter med dama to ganger på en uke. Jeg er nemlig ikke tankeleser. Nå heller jeg mer mot at du ikke kan å lese. Og jeg synes fortsatt ikke det er noe problem at en sjef vil ha samtaler - forutsatt at det er noe å snakke om. Ja, ja - lykke til!

For trettende og siste gang: da jeg sa at du virket lite samarbeidsvillig så visste jeg ikke at du hadde hatt møter med dama to ganger på en uke. Jeg er nemlig ikke tankeleser. Nå heller jeg mer mot at du ikke kan å lese. Og jeg synes fortsatt ikke det er noe problem at en sjef vil ha samtaler - forutsatt at det er noe å snakke om. Ja, ja - lykke til!

Merkelig at alle vi andre har forstått det da?? Kanskje du har litt problemer med å lese selv du! Før du hopper inn i en tråd og tømmer deg for sludder og vås, så burde du kanskje "få med deg" hva tråden faktisk handler om eller?? Hadde ikke vært dumt det vettu! [;)] Trenger ikke bli nebbete og frekk vettu, når jenta trenger litt støtte og råd.

ORIGINAL: Piril

Merkelig at alle vi andre har forstått det da?? Kanskje du har litt problemer med å lese selv du! Før du hopper inn i en tråd og tømmer deg for sludder og vås, så burde du kanskje "få med deg" hva tråden faktisk handler om eller?? Hadde ikke vært dumt det vettu! [;)] Trenger ikke bli nebbete og frekk vettu, når jenta trenger litt støtte og råd.

Hahaha, utrolig. Du har jo fått det, helt.

Oj....modent.

Oj....modent.

Du er ikke i posisjon til å trekke noen slutninger om min modenhet. Jeg er tross alt den av oss som har lest hele tråden, og til din (åpenbart sårt tiltrengte) opplysning så var jeg med i tråden fra begynnelsen, og har vel egentlig fått med meg hva tråden handler om for lenge siden - noe jeg har forklart flere ganger nå. Det er vel ikke jeg som lider av manglende evne til å lese en tråd før man "hopper inn i en tråd og tømmer seg for sludder og vås". LOL!

Oj....modent.

Du er ikke i posisjon til å trekke noen slutninger om min modenhet. Jeg er tross alt den av oss som har lest hele tråden, og til din (åpenbart sårt tiltrengte) opplysning så var jeg med i tråden fra begynnelsen, og har vel egentlig fått med meg hva tråden handler om for lenge siden - noe jeg har forklart flere ganger nå. Det er vel ikke jeg som lider av manglende evne til å lese en tråd før man "hopper inn i en tråd og tømmer seg for sludder og vås". LOL!

Nei, det er fullt mulig..men er faktisk ikke du heller gitt! Du trekker slutninger om alt og alle hele tiden.Så hvis det plager deg, så gjør noe med deg selv menneske! Prøv å være litt konstruktiv på tilbakemeldingene dine....ikke bare rakk ned på folk...det får deg bare til å stå fram som en idiot som ikke eier forståelse for andre enn deg selv.

Du tar jo helt av her, Piril. Du har ingen argumenter å komme med (oppgulp om hvordan jeg ifølge deg er på BV generelt er liksom ikke så veldig relevant), men om du så hadde hatt noe saklig å si, så hadde det nok bare druknet i alt maset, er jeg redd. Jeg foreslår at du går deg en tur og logger inn igjen når du har fått luftet deg litt.

Takk, *LL*!

Og nå kan man trygt si at det er på høy tid for meg å trekke seg ut av denne tråden.

Du tar jo helt av her, Piril. Du har ingen argumenter å komme med (oppgulp om hvordan jeg ifølge deg er på BV generelt er liksom ikke så veldig relevant), men om du så hadde hatt noe saklig å si, så hadde det nok bare druknet i alt maset, er jeg redd. Jeg foreslår at du går deg en tur og logger inn igjen når du har fått luftet deg litt. Takk, *LL*!

Og nå kan man trygt si at det er på høy tid for meg å trekke seg ut av denne tråden.

Der har vi tydeligvis ulike oppfatninger...det er selvfølgelig greit å være uenige og ha forskjellige meninger.Men for meg går det langt over alle grenser når man tyr til personhets..da mener jeg å si til andre at de er dumme, paranoide, slervefitter, ikke kan lese osv Dette er ikke konstruktive og fine tilbakemeldinger og få...dette for meg er latterligjøring av andre mennesker,og rett og slett mobbing.Jeg er slett ikke alene om å merke meg deg... for meg virker du rett og slett bare frekk....og jeg tar slettes ikke av....jeg sitter helt rolig her......skal du først komme med personlighets analyse av andre, så får du i det minste kjenne dem også da...ikke anta at det er sånn og sånn.Du kjenner meg ikke, ferdig med det.Bare det siste du skrev der nå...bare for å være spydig...det blir så dumt!

Du tar jo helt av her, Piril. Du har ingen argumenter å komme med (oppgulp om hvordan jeg ifølge deg er på BV generelt er liksom ikke så veldig relevant), men om du så hadde hatt noe saklig å si, så hadde det nok bare druknet i alt maset, er jeg redd. Jeg foreslår at du går deg en tur og logger inn igjen når du har fått luftet deg litt.

Takk, *LL*!

Der har vi tydeligvis ulike oppfatninger...det er selvfølgelig greit å være uenige og ha forskjellige meninger.Men for meg går det langt over alle grenser når man tyr til personhets..da mener jeg å si til andre at de er dumme, paranoide, slervefitter, ikke kan lese osv Dette er ikke konstruktive og fine tilbakemeldinger og få...dette for meg er latterligjøring av andre mennesker,og rett og slett mobbing.Jeg er slett ikke alene om å merke meg deg... for meg virker du rett og slett bare frekk....og jeg tar slettes ikke av....jeg sitter helt rolig her......skal du først komme med personlighets analyse av andre, så får du i det minste kjenne dem også da...ikke anta at det er sånn og sånn.Du kjenner meg ikke, ferdig med det.Bare det siste du skrev der nå...bare for å være spydig...det blir så dumt!

Back
Topp