Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillemille88*
uff så kjipt! jeg er ferdig med renselsen, men jeg fikk mensen når jeg begynte på p-piller igjen og nå har jeg hatt skikkelig heftig mensen i snart tre uker. Så jeg har vel mer eller mindre blødd siden fødselen jeg også hvis det hjelper noe[8D]
ORIGINAL: Snorkmaiden
min var vel ferdig etter 4-5 uker, så jeg kan ikke hjelpe deg med det.
Men noen få småblødninger av mini-piller, om du har begynt på det kan det jo hende renselsen gikk over i det ? (ikke veit jeg bare slenger ut en tanke [:)] )
ORIGINAL: dresden
ORIGINAL: Snorkmaiden
min var vel ferdig etter 4-5 uker, så jeg kan ikke hjelpe deg med det.
Men noen få småblødninger av mini-piller, om du har begynt på det kan det jo hende renselsen gikk over i det ? (ikke veit jeg bare slenger ut en tanke [:)] )
Går ikke på noe prevansjon nå, så er nok bare renselse som dras ut i evigheter. Dere er heldige som blir så raskt ferdig med det!
ORIGINAL: dresden
ORIGINAL: lillemille88*
uff så kjipt! jeg er ferdig med renselsen, men jeg fikk mensen når jeg begynte på p-piller igjen og nå har jeg hatt skikkelig heftig mensen i snart tre uker. Så jeg har vel mer eller mindre blødd siden fødselen jeg også hvis det hjelper noe[8D]
Ja, sadisten i meg liker at andre også lider sammen med meg [;)]
Neeida... blæh, renselse og mensen er bare slitsomt når det drar ut i det uendelige. Mensen i tre uker? skal det være slik etter fødsel?[&:]
ORIGINAL: Spent23
Jeg hold på lenge jeg også..
Sikkert 10 uker, men plutselig så ga det seg [:D]