.

dresden

Elsker forumet
pooff.

uff så kjipt! jeg er ferdig med renselsen, men jeg fikk mensen når jeg begynte på p-piller igjen og nå har jeg hatt skikkelig heftig mensen i snart tre uker. Så jeg har vel mer eller mindre blødd siden fødselen jeg også hvis det hjelper noe[8D]

ORIGINAL: lillemille88*

uff så kjipt! jeg er ferdig med renselsen, men jeg fikk mensen når jeg begynte på p-piller igjen og nå har jeg hatt skikkelig heftig mensen i snart tre uker. Så jeg har vel mer eller mindre blødd siden fødselen jeg også hvis det hjelper noe[8D]

Ja, sadisten i meg liker at andre også lider sammen med meg [;)]

Neeida... blæh, renselse og mensen er bare slitsomt når det drar ut i det uendelige. Mensen i tre uker? skal det være slik etter fødsel?[&:]

min var vel ferdig etter 4-5 uker, så jeg kan ikke hjelpe deg med det.
Men noen få småblødninger av mini-piller, om du har begynt på det kan det jo hende renselsen gikk over i det ? (ikke veit jeg bare slenger ut en tanke [:)] )

ORIGINAL: Snorkmaiden

Men noen få småblødninger av mini-piller, om du har begynt på det kan det jo hende renselsen gikk over i det ? (ikke veit jeg bare slenger ut en tanke [:)] )

Går ikke på noe prevansjon nå, så er nok bare renselse som dras ut i evigheter. Dere er heldige som blir så raskt ferdig med det!

huff.. stakkar... ja renselen har jeg vært ferdig med lenge nå.. og jeg trodde at jeg var en av de som har hatt den lenge..... [8D][&:]

ORIGINAL: dresden

ORIGINAL: Snorkmaiden

Går ikke på noe prevansjon nå, så er nok bare renselse som dras ut i evigheter. Dere er heldige som blir så raskt ferdig med det!

jeg følte at de 4-5 ukene var evigheten, men ser jp nå at jeg var heldig, men føler med deg og krysser fingrene for at det snart er over !

Var ferdig med renselsen etter 4-5 uker, og fikk en mini-mensen etter 7 uker. Mens mensen nummer 2 ble heeeeeelt vill, vil jeg si. 1,5 uke holdt det på... veldig ugreit!![:'(]

ORIGINAL: dresden

ORIGINAL: lillemille88*

Ja, sadisten i meg liker at andre også lider sammen med meg [;)]

Neeida... blæh, renselse og mensen er bare slitsomt når det drar ut i det uendelige. Mensen i tre uker? skal det være slik etter fødsel?[&:]

hehe[8D]
Jeg vet ikke jeg.. begynner å lure på om det skal være sånn, men er sikkert pga p pillene.[:)]

jah hadde den ganske lenge æ oxo, og nu har mensen kommet tilbake... arg alså[:@][:@][:@]enda så masse som vi pupper her i hus [8D][8D]

Jeg hold på lenge jeg også..
Sikkert 10 uker, men plutselig så ga det seg [:D]

Med storebroren varte renselsen i sikkert 10 uker hos meg også... [:'(] Denne gangen ser det ut til å ha gitt seg nå så ble ca 7 uker bare! [:D]

ORIGINAL: Spent23

Jeg hold på lenge jeg også..
Sikkert 10 uker, men plutselig så ga det seg [:D]

[:)]

Renselsen er over men fikk mensen i Desember (på kvelden 23. DRITBRA timing!) om det er noen trøst![8D]

Back
Topp