.

Gidder ikke bruke mer tid på denne posten....blir for dumt ....les hva du selv skriver så ser du at det ikke henger helt sammen.

Denne saken var også alle ute og dømte .....ett helt samfunn ble ødelagt. Jeg sier ikke at han ikke har gjort det men si at noen ikke fortjener leve blir for drøyt.

http://no.wikipedia.org/wiki/Bjugn-saken

ORIGINAL: Labambie

JEG synes ikke barnemishandlere fortjener å leve. MEG om det.

hørte om en lignende sak for en stund tilbake..men da var det begge foreldrene som "mishandlet" barnet sitt..men det kom fram etter mange tester at ungen hadde en sykdom som gjorde at beina brakk lettere?![8|]

helt forferdelig hvis det er tilfellet at han har mishandlet ungen sin[:(]

Det var leger på sykehuset som slo alarm da barnet kom for behandling andre gang på kort tid. De sakkyndige har avvist at skadene kan forklares på andre måter.

Regner med de sakkyndige ikke tar veldig feil. Man VET jo aldri, men sånn er det jo med alle saker, og i så fall må man jo gå i forsvar for enhver person som er dømt for overgrep, incest, vold osv.

Kanskje du leste igjennom hva jeg hadde skrevet selv... ? [;)]
Har all min rett til å si min mening, og har ikke prøvd å bortforklare den.
ORIGINAL: zagganini

Gidder ikke bruke mer tid på denne posten....blir for dumt ....les hva du selv skriver så ser du at det ikke henger helt sammen.

samme skjedde i den andre saken...barnet var inne for brudd ett par ganger å det skjedde under "stell"..

ORIGINAL: k9

samme skjedde i den andre saken...barnet var inne for brudd ett par ganger å det skjedde under "stell"..

får håpe de sjekker babyen for benskjørhet før de sier siste ord i saken da..

ORIGINAL: Vesle Helmine!

ORIGINAL: Labambie

JEG synes ikke barnemishandlere fortjener å leve. MEG om det.

Inte jäg heller!!!

Jeg ser helst at de blir HARDT straffet, men syns at døden er en for lettvint og smertefri utvei!

På www.an.no står det mye mere om den saken der, da de bor i Bodø.

Dømt til 1 år og 9 måneders fengsel....
Burde vært sperret inne på livstid[:@]

mhm..

Stakkars baby[&:] Godt de tok tak i det tidlig, ellers kunne det sikkert ha endt mer tragisk....

åh.. magen vrenger seg i smerte[:(][:(][:(]

Fatter ikke hvordan noen mennesker klarer og mishandle forsvarsløse barn som ikke er bedt om å komme til verden, som er totalt avhengi av omsorg og kjærlighet[:(][:(][:(][:(]

Back
Topp