Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: zagganini
En sak har ALLTID to sider. Jeg liker ikke artikkelen og om faren har gjort det så må han stå inne for det men vet vi det?? Eller vet vi det bare fordi dagbladet smører det ut i en stor artikkel. Det er sikkert kjempemye vi ikke får vite her.Dumt skrive at han ikke fortjener leve , det er min mening
En sak har ALLTID to sider. Jeg liker ikke artikkelen og om faren har gjort det så må han stå inne for det men vet vi det?? Eller vet vi det bare fordi dagbladet smører det ut i en stor artikkel. Det er sikkert kjempemye vi ikke får vite her.Dumt skrive at han ikke fortjener leve , det er min mening
ORIGINAL: Betty Poop
Ja, babyen har sikkert provosert faren sin på en eller annen måte som vi ikke vet om.
"Retten fastslår at det ikke hersker noen tvil om at 22-åringen har utsatt barnet sitt for grov og omfattende vold til hun var sju uker gammel. "
Det jeg reagerer på er at det blir skrevet at faren ikke fortjener leve, vi vet ikke hele historien . At han fortjener straff går jeg utifra han aksepterer selv også , Blir for dumt skrive den kommentaren du skrev her når ikke det var det jeg kommenterte
Vi vet det dagbladet serverer oss det er det jeg vil frem til. Vi vet utifra det dagbladet skriver at han høyst sannsynlig har gjort det. Jeg skriver at om faren har gjort det så må han stå inne for det Men vet du det? vet jeg det? nei.....
Som du selv skriver du var ikke der og jeg var ikke der.
Tåpelig skrive at han ikke fortjener leve for det er det hverken du eller jeg eller noen andre som skal bestemme . Man kunne heller skrevet At han får sin straff som fortjent....det hadde vært mer riktig utifra at vi ikke vet annet om saken en det vi får vite gjennom media
ORIGINAL: gikken
http://www.dagbladet.no/a/15276505/
[:@][:@][:@][:@]
Overskriften din er Fortjener ikke å leve
Forklaringen er ikke i den første posten din, her er det du som er usaklig eller ikke står for det du har skrevet i den første posten og forsøker bortforklare det nå....