.

En sak har ALLTID to sider. Jeg liker ikke artikkelen og om faren har gjort det så må han stå inne for det men vet vi det?? Eller vet vi det bare fordi dagbladet smører det ut i en stor artikkel. Det er sikkert kjempemye vi ikke får vite her.Dumt skrive at han ikke fortjener leve , det er min mening

Jeg er "glad" det kun var snakk om knekte bein.. Og ikke mer massiv mishandling som andre barn opplever.. Enda godt at sykehuset fanget det opp så tidlig!

I mine øyne så har en ikke rett til å leve når man mishandler noe så lite, og så sårt.. Noe som ikke engang kan forsvare seg selv. Og at man får en knekt arm og knekt lårhals under stell går ikke... !
ORIGINAL: zagganini

En sak har ALLTID to sider. Jeg liker ikke artikkelen og om faren har gjort det så må han stå inne for det men vet vi det?? Eller vet vi det bare fordi dagbladet smører det ut i en stor artikkel. Det er sikkert kjempemye vi ikke får vite her.Dumt skrive at han ikke fortjener leve , det er min mening

Ja, babyen har sikkert provosert faren sin på en eller annen måte som vi ikke vet om.

"Retten fastslår at det ikke hersker noen tvil om at 22-åringen har utsatt barnet sitt for grov og omfattende vold til hun var sju uker gammel. "

Ja. Ungen var sikkert heeelt umulig. Ville sikkert ikke ligge i ro, da må man ta i harde tak... [&:]
Eller kanskje babyen som ble mishandlet til den var SYV uker gammel var ekstremt flink til å rulle fra side til side, så han bare måtte holde barne fast etter en fot eller en arm...
[:@][:@]
ORIGINAL: Betty Poop

Ja, babyen har sikkert provosert faren sin på en eller annen måte som vi ikke vet om.

"Retten fastslår at det ikke hersker noen tvil om at 22-åringen har utsatt barnet sitt for grov og omfattende vold til hun var sju uker gammel. "

Det jeg reagerer på er at det blir skrevet at faren ikke fortjener leve, vi vet ikke hele historien . At han fortjener straff går jeg utifra han aksepterer selv også , Blir for dumt skrive den kommentaren du skrev her når ikke det var det jeg kommenterte

Det jeg reagerer på er at det blir skrevet at faren ikke fortjener leve, vi vet ikke hele historien . At han fortjener straff går jeg utifra han aksepterer selv også , Blir for dumt skrive den kommentaren du skrev her når ikke det var det jeg kommenterte

Det er forsåvidt greit det, men nå er han heller ikke dømt til døden.

Du begynte innlegget ditt med: "En sak har ALLTID to sider. Jeg liker ikke artikkelen og om faren har gjort det så må han stå inne for det men vet vi det?? Eller vet vi det bare fordi dagbladet smører det ut i en stor artikkel. Det er sikkert kjempemye vi ikke får vite her."

Her står det blant annet at du ikke liker artikkelen og du spør om vi egentlig vet at faren har gjort ugjerningen. (Vi var jo ikke der noen av oss regner jeg med, men ut i fra det jeg kan lese, altså rettens uttalelser, så er han høyst sannsynlig ganske skyldig.)

det er en stygg handling, men vi mennesker har ingen rett til å dømme andre til døden.

Vite hele historien? Er det noe mer å vite enn at han må ha vært ekstremt hardhent, og gjort det med vitende vilje? Nei!
Han har uttalt selv at det skjedde under barnestell.. Og nei, syns ikke psykopater som skader barna sine, eller andres barn fortjener å leve i et samfunn med barn! MIN mening. Og forandrer ikke på den...

JEG synes ikke barnemishandlere fortjener å leve. MEG om det.

Vi vet det dagbladet serverer oss det er det jeg vil frem til. Vi vet utifra det dagbladet skriver at han høyst sannsynlig har gjort det. Jeg skriver at om faren har gjort det så må han stå inne for det Men vet du det? vet jeg det? nei.....
Som du selv skriver du var ikke der og jeg var ikke der.

Tåpelig skrive at han ikke fortjener leve for det er det hverken du eller jeg eller noen andre som skal bestemme . Man kunne heller skrevet At han får sin straff som fortjent....det hadde vært mer riktig utifra at vi ikke vet annet om saken en det vi får vite gjennom media

Kan ikke fordra mennesker som prøver å beskytte noe slikt som dette.
Og jeg synes han fikk en ALTFOR mild straff for dette.

Å knekke lårhals og overarm ved stell er fader ikke mulig!!

Vi vet det dagbladet serverer oss det er det jeg vil frem til. Vi vet utifra det dagbladet skriver at han høyst sannsynlig har gjort det. Jeg skriver at om faren har gjort det så må han stå inne for det Men vet du det? vet jeg det? nei.....
Som du selv skriver du var ikke der og jeg var ikke der.

Tåpelig skrive at han ikke fortjener leve for det er det hverken du eller jeg eller noen andre som skal bestemme . Man kunne heller skrevet At han får sin straff som fortjent....det hadde vært mer riktig utifra at vi ikke vet annet om saken en det vi får vite gjennom media

Jeg har overhodet ikke kommentert om mannen burde leve eller ei, jeg kommenterte DIN kommentar.

Forøvrig velger jeg å tro på avisoppslag der jeg finner det overveiende sannsynlig at sannheten kommer frem. Skal jeg velge å se på alle nyhetssaker med skepsis lik din, så vil jeg aldri kunne diskuterere nyhetssaker overhodet, med mindre jeg har vært der selv.

Hehehe, kan ikke bestemme om han skal få leve eller ikke. Men les hva jeg skriver da, dame.
"Og nei, syns ikke psykopater som skader barna sine, eller andres barn fortjener å leve i et samfunn med barn! MIN mening. Og forandrer ikke på den..."
Skriver min mening om barnemishandling, og JEG personlig mener og syns ikke de skal få leve i en verden blant barn!
Skrev ikke at jeg bestemmer.. hvor i helvete får du det ifra? Du ikke mye saklig virker det som.. [;)]

Du har din mening, å jeg min.
Sånn er det, sånn blir det!

Overskriften din er Fortjener ikke å leve

Forklaringen er ikke i den første posten din, her er det du som er usaklig eller ikke står for det du har skrevet i den første posten og forsøker bortforklare det nå....

Bortforklaring?
Har ikke prøvd å bortforklare meg i det hele tatt, FORTSATT du dumme individ, så mener jeg fortsatt at han ikke fortjener å leve. Han og alle andre barnemishandlere!
Så forklar meg hvor jeg har prøvd å bortforklare meg [;)]

Overskriften din er Fortjener ikke å leve

Forklaringen er ikke i den første posten din, her er det du som er usaklig eller ikke står for det du har skrevet i den første posten og forsøker bortforklare det nå....

Er bra at slikt kommer fram,men en ska også være rimelig sikker i sin sakk også. Stemmer det at han har gjort det med vilje så fortjenner han straff men ikke å ikke leve lenger det er litt langt å gå

Jeg regner med at leger og helsepersonel har sjekket barne nøye etter disse hendelsene, for det ska mye til at et så litte barn brytter armer og bein. Vet om et tillfelle der foreldrene mistet barne pga brudd i arm og bein, mens barne var i barnevernes hender så brøyt barne av en arm og bein en gang til, kom da fram etter at barne hadde bodd i fosterhjem i ca 5mnd at barne hadde benskjørhett, dermed var det noe ikke foreldrene kunne lastes for,de fikk barne tilbake og de sitter nå i erstatnings sak mot barnevern/stat pga tapt tid med barne

ORIGINAL: turbo trash

det er en stygg handling, men vi mennesker har ingen rett til å dømme andre til døden.

Helt enig! Vi har null rett til å si hvem som fortjener og leve eller ikke..

Back
Topp