..

Kaysa86

Elsker forumet
..

Uff føler med deg. Sånn var lillebror her i begynnelsen også [&:]
Men plutselig en dag så tok han "hintet" [:)]
Hun har ikke stramt tungebånd?

Jeg har måttet innfinne meg med at gullet mitt gjør det samme. Uansett hvor mange ganger jeg tar henne av og legger henne på igjen, så er det kun brystvorta hun vil ha. Har totalt mistet følelsen i begge nå, så kjenner ikke lenger at det er bare der hun suger.

Jeg sender deg en klem og håper at din lille finner ut at å gape høyt er kult... Jeg selv måtte gi opp de forsøkene, men jeg håper at du får det til til slutt.

DET er akkurat det Marielle har gjort siden dag 1. Hun gapte av og til (ikke alltid da, slet med å gape også). De gangene hun gapte gikk det bra i 1 minutt også slapp hun taket og klamra seg fast i brystvorten.

har fått masse hjelp til å legge henne til, allerede på sykehuset og senere på HS, ingenting hjalp!

Så her har jeg jo da hatt 2 mnd helvete og har forsøkt alt! Først prøvde jeg å bare venne meg til det, man da datt jo brystvorten nesten av[&:] Så prøvde jeg brystkjold (da ble hun ikke mett og klarte ikke tømme puppen), så pumpa jeg døgnet rundt (da ble jeg så sliten og lei meg at jeg ikke koste meg i det hele tatt.

og NÅ får hun kun MME og vi kan endelig kose oss! [:)]

MEN: Det er jo folk som sier at en venner seg til smertene, så hvis du er tøffe og holder ut så går det vel kanskje greit. Du har jo holdt på en stund så da er vel brystvorten nesten vandt til det. Jeg for min del prøvde det også, fordi jeg ville at hun skulle få MM. Men til slutt (etter 2 mdn med fram og tilbake) så måtte jeg bare være ærlig med meg selv og innse at jeg heller vil ha en fin permisjonstid enn å stresse med at hun skal få MM...... det er et valg du selv må ta [:)]

Mini gjorde oxo sånn, helt til vi klippet et aaaltfor kort tungebånd..
Verdt en titt [;)]

Tungebåndet hennes er ikke for kort. Og brystvortene mine er nok imune nå, det gjør ikke vondt.
Synes det bare er så utrolig frustrerende og ta hun fra-til-fra-til-fra-til.....

"Fint" å høre at andre også har det slik, trodde jeg var den eneste faktisk.

Slik er det her oxo, veldig kjipt når det kommer til den sosiale biten, synes ikke det er noe gøy å amme offentlig/ sosiale sammenhenger når det ikke er "en dans på roser". Her brukte vi skjold pga av koblingsproblemene og da gikk det kjempefint, helt til produksjonen gikk ned...[&:] Har sluttet med skjold nå og det går bedre enn før, men likevel ikke bare kos med den ammingen..[&:]

Håper det blir bedre for deg![:)]

Back
Topp