DET er akkurat det Marielle har gjort siden dag 1. Hun gapte av og til (ikke alltid da, slet med å gape også). De gangene hun gapte gikk det bra i 1 minutt også slapp hun taket og klamra seg fast i brystvorten.
har fått masse hjelp til å legge henne til, allerede på sykehuset og senere på HS, ingenting hjalp!
Så her har jeg jo da hatt 2 mnd helvete og har forsøkt alt! Først prøvde jeg å bare venne meg til det, man da datt jo brystvorten nesten av[&:] Så prøvde jeg brystkjold (da ble hun ikke mett og klarte ikke tømme puppen), så pumpa jeg døgnet rundt (da ble jeg så sliten og lei meg at jeg ikke koste meg i det hele tatt.
og NÅ får hun kun MME og vi kan endelig kose oss! [:)]
MEN: Det er jo folk som sier at en venner seg til smertene, så hvis du er tøffe og holder ut så går det vel kanskje greit. Du har jo holdt på en stund så da er vel brystvorten nesten vandt til det. Jeg for min del prøvde det også, fordi jeg ville at hun skulle få MM. Men til slutt (etter 2 mdn med fram og tilbake) så måtte jeg bare være ærlig med meg selv og innse at jeg heller vil ha en fin permisjonstid enn å stresse med at hun skal få MM...... det er et valg du selv må ta [:)]