poff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Ja men vi kvinnfolk er nå forutsigbare også. Om de ser på en fotballkamp eller om de holder på med noe som stresser dem (for eks å støvsuge[8D]), neida, men for eks de holder på med noe,så blir de fraværende. De er ikke sånn som oss damer som kan tygge tyggis og sende SMS samtidig. Han sender nok melding når smaken går ut av tyggisen [:D] (Billedlig talt)
ORIGINAL: Tøsa
ORIGINAL: Lissyjane
Han har sikkert bare fått kalde føtter. Bare la han være litt og la han få tid på seg. Han er sikkert forvirret selv[:)]
Jeg har forpliktelsesangst og det VÆRSTE jeg vet er at de maser dagen etterpå,eller at de kommer med følelsene sine for meg. Da trekker jeg meg ut med en gang. Det må gå av seg selv,ellers mister jeg motet og stikker med en gang.
Åh gud, jeg HATER når de begynner å mase!
Jeg og vil at ting skal komme av seg selv.
Trenger ikke bestemme oss for å bli sammen, eller legge planer for fremtiden liksom, får helt fnatt og har lyst til å rømme hele situasjonen.
ORIGINAL: Siljemor_82
Det var koselig... ja det var kjempedeilig og jeg hadde det koselig hos deg... så ja vi kan jo fortsette å bli kjent å ta det derfra :)
Dette var svaret jeg fikk da. Synes dere det virker som om han er interessert da? Eller er han bare høflig kanskje[8|]
ORIGINAL: smartass
Det var koselig... ja det var kjempedeilig og jeg hadde det koselig hos deg... så ja vi kan jo fortsette å bli kjent å ta det derfra :)
Dette var svaret jeg fikk da. Synes dere det virker som om han er interessert da? Eller er han bare høflig kanskje[8|]
Ta svaret for det det er, og slapp aaaaaav... han hadde det koselig![:D]
Vet jeg er utrolig barnslig nå, og pleier aldri å holde på sånn som dette. Har ikke møtt noen mannfolk som er verdt å gruble over før nå[:)] Men får bare prøve å slappe av ja, og håpe på det beste[:)] Og la han ta initiativet nå kanskje!